شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

قیمت و خرید بهترین کابل 20 کیلو ولت مغان

کابل 20 کیلو ولت مغان

کابل 20 کیلو ولت مغان تفاوت زیادی نسبت به کابل فشار ضعیف مغان داشته و به همین دلیل قیمت کابل های فشار متوسط در مقایسه با Low voltage بسیار متفاوت است.

در سال 1982، شرکت کابل مغان با سیم و کابل ولتاژ پایین و مخابراتی در کارخانه های قدیمی در شهرستان شاهرود استان سمنان قسمت شمال شرقی ایران تولید خود را آغاز کرد.

در طول این سال ها ، این شرکت مطابق با استانداردهای ISIRI، IEC، BS، JIS و VDE در حال تولید انواع کابل های مخابراتی بوده است.

ولتاژ از مهم ترین شاخص ها در تولید و استفاده از کابل های برق می باشد.

همان طور که می دانید در کابل های شبکه برق ایران ولتاژ های 11، 20 ، 33 و 63 کیلو ولت به کار برده می شود.

در این بین شبکه های 20 کیلو ولت سهم بیشتری را دارند ، بنابراین تقاضا برای انواع کابل 20 کیلو ولت بیشتر از دیگر کابل های فشار متوسط می باشد.

کابل۲۰ کیلو ولت مغان در انواع مسی و آلومینیومی در سایز های ۳۵ تا ۴۰۰ میلی متر مربع در نمونه های زره دار و بدون زره تولید می شود که می توانید آن ها را از مرکز فروش پارس تکین نوآوران که نمایندگی رسمی کابل مغان می باشد خریداری کنید.

مجموعه پارس تکین نوآوران بزرگترین فروشگاه عرضه کننده کابل های افشان ساختمانی ، کابل های ابزار دقیق و کنترلی ، کابل های فشار قوی و‌ فشار متوسط در قلب لاله زار تهران می باشد.

کارشناسان فروش پارس تکین با پروژه‌ های مختلف نهایت همکاری را به عمل می آورند و کابل های مورد نیاز سراسر کشور را نیز تامین می کنند.

محصولات مغان یکی از نام هاییست که برای فعالان پروژه ها و مشتریان بازار سیم و کابل مفهومی خاص دارد و بسیار شناخته شده می باشد.

کارخانه کابل مغان در کنار تمامی برند های معروف کشور توانسته است خود را همتراز آن ها قرار دهد.

بیشتر بدانید: درصد خلوص مس در انواع کابل برق موجود در بازار + قیمت و خرید

کابل 20 کیلو ولت مغان

کابل 20 کیلو ولت مغان

همان طور که اشاره شده است ، کابل 20 کیلو ولت مغان هم با رسانای مسی و هم آلومینیومی در فروشگاه پارس تکین به فروش می رسد.

در زمان های گذشته معمولا از کابل های روغنی استفاده می شد اما باید توجه کنید که امروزه عایق های خشک به ویژه پلی اتیلن کراسلینک شده (XLPE) برای این منظور به کار برده می شوند.

هم چنین کابل20 کیلو ولت مغان برای خطوط هوایی توزیع برق نیز طراحی و تولید شده است که در آن ها از هادی آلومینیومی استفاده می شود.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

انواع کابل مغان

  • کابل های خود نگه دار مغان
  • کابل های مقاوم در برابر آتش مغان
  • کابل های مخابراتی مغان
  • کابل های با عایق و روکش لاستیکی
  • کابل های کنترل و ابزار دقیق مغان
  • کابل های تلفنی و کواکسیال مغان
  • کابل های مغان ساختمانی
  • کابل فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشار قوی

به اختصار برخی از این محصولات را توضیح می دهیم:

قیمت و خرید بهترین کابل 20 کیلو ولت مغان

کابل قدرت مغان

این دسته از کابل های مغان به سه دسته کلی کابل های فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشار قوی تقسیم بندی می شوند. همچنین این کابل ها برای تامین برق جهت نصب ثابت در زیر زمین ، تاسیسات داخل ساختمان و در فضاهای بازی که امکان صدمات مکانیکی وجود ندارد ، به کار برده می شوند.

همچنین لازم به ذکر است این کابل مغان دارای یک لایه محافظ خارجی به نام آرمور است و کابل قدرت مغان می تواند آرمور دار یا بدون آرمور تولید شود.

این کابل قدرت بدون آرمور برای نصب در محیط هایی از جمله محیط های خشک و مرطوب و همچنین در محل هایی که تنش مکانیکی وجود دارد مانند جاهای شیب دار و جاهایی که نیاز به نصب ثابت نداریم بسیار مناسب است و کاربرد فراوانی دارد.

کابل های کنترل مغان

کابل کنترل مغان برای استفاده در تابلوهای فرمان بسیار مناسب هستند. کابل های کنترل در انواع شیلد دار ، بدون شیلد یا از نوع ابزار دقیق به کار برده می شوند.

کابل های شیلد دار برای محل هایی که دارای فشار مکانیکی متوسط هستند مناسب می باشند و یا در مناطق مرطوب و خشک پر کاربرد هستند.

این کابل ها در محل هایی که نیاز به کنترل تسمه نقاله ، خطوط تولید و ماشین آلات داریم قابل استفاده می باشند و کاربرد دارند.

کابل ابزار دقیق مغان یکی از انواع کابل های کنترل موجود می باشد که برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال ، کابل کشی داخلی و خارجی ، سینی کابل و همچنین لوله های داخل زمین از آن استفاده زیادی می شود.

همچنین لازم به ذکر است که این کابل ها دارای هادی مسی می باشند که با عایق پی وی سی پوشانده شده است و دارای آرمور با سیم گالوانیزه می باشند.

کابل مغان با عایق و روکش لاستیکی

کابل های برق مغان مانند کابل20 کیلو ولت مغان لاستیکی در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم می باشند ، بنابراین می توان از آن ها در عمق زیاد آب استفاده کرد.

این کابل ها می توانند دما را تا 90 درجه تحمل کنند و می توان از آن ها در محل هایی که احتمال ذوب شدن سیم وکابل در اثر حرارت بالا وجود دارد یا در مجاورت نور مستقیم خورشید هستند ، استفاده کرد.

استفاده از کابل هایی با روکش لاستیکی در جاهایی که احتمال وجود شوک الکتریکی یا آسیب فیزیکی و مکانیکی بسیار رایج است مرسوم است.

همچنین اکیدا توصیه می شود در محل هایی که انعطاف پذیری بالای کابل مورد نیاز است ، از این کابل ها استفاده کنید.

کابل مغان با روکش لاستیکی شامل محصولات زیر می باشد:

  • کابل با عایق لاستیکی مخصوص کشتی و قایق
  • کابل قابل حمل معدن با عایق لاستیکی
  • کابل کنترل تخت و گرد با عایق و شیلد لاستیکی
  • کابل ابزار دقیق با عایق لاستیکی
  • کابل مخصوص با عایق لاستیکی به درخواست مشتری
  • کابل جوش با پوشش پلاستیکی
  • کابل قدرت با عایق لاستیکی
  • کابل تخت با عایق لاستیکی

در مجموعه پارس تکین نوآوران کابل20 کیلو ولت مغان ، کابل های افشان و مفتولی فشار ضعیف و فشار متوسط مسی و آلومینیومی ، کابل های مخابراتی ، دوربین و کابل های ابزار دقیق و کنترل را می توانید به راحتی تهیه کنید.

مجموعه پارس تکین دارای بزرگترین انبار کابل کشور با بالاترین موجودی در تهران میباشد.

جهت مشاوره و سفارش کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *