شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

کابل فشار قوی مغان

کابل فشار قوی مغان به کابل‌­هایی گفته می‌شود که ولتاژ آن می‌تواند بیش از ۳۰ کیلو وات جریان برق را از خود عبور دهند. کابل فشار قوی به کابل قدرت نیز شناخته می‌شود. این کابل انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ بالا را از خود عبور می دهند و دارای یک رسانا و یک عایق می‌باشد.

کابل فشار قوی مغان

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت کابل قدرت بروز می باشد.

لیست قیمت کابل فشار قوی مغان (HV)

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۶۳ کیلوولت

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۱۳۲ کیلوولت

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۲۳۰ کیلوولت

قیمت کابل فشار قوی

خرید کابل فشار قوی دارای ساختار متفاوتی هستند که هر کدام از آن‌ها کاربرد مختلفی دارند، علاوه بر انتقال انرژی برق که در بالا گفته شد، قابل اتصال به فیبر نوری هستند و در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند همچنین بر روی دکل های بزرگ و بین شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید کابل فشار قوی معمولاً از روکش آلومینیومی و هسته فولادی تولید شده است، آلومینیوم چهارمین فلز رسانا می باشد که دارای انعطاف زیادی هست و می‌تواند تا مقدار زیادی کشیده شود. طول این کابل از یکم تا چند صد متر هم می رسند که کارهای نسبتاً کوتاه معمولاً در دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کابلهای طولانی‌تر در ساختمان‌ها کابل‌های در زمین و توزیع برق بین شهری به کار می‌رود.

کیفیت کابل فشار قوی  دیگر محصولات بستگی به شرکت سازنده و تولید کننده دارد که می‌توان بهترین کارخانه های تولید کننده کابل فشار قوی در ایران به کارخانه خراسان کارخانه سیمکو کارخانه البرز الکتریک و دیگر کارخانه هایی که دارای اعتبار بالایی هستند و تمامی محصولات آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردارند را نام برد.

برای خرید کابل فشار قوی می توانید به نمایندگی فروش کابل مغان مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از وبسایت پارس تکین خریداری کنید. درصورت مشاوره و اطلاع از قیمت کابل فشار قوی و سایر کابل های مورد نیازتان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کابل فشارقوی یا کابل ولتاژ بالا، از انواع کابل‌ها بوده که برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژهای بالا استفاده می‌شود. کابل‌های فشار قوی برق از هسته فولادی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. کابل فشار قوی در صنایع مختلف کاربرد دارد از این رومی‌بایست با قیمت مناسب خریداری شود. قیمت کابل فشار قوی وابسته به کیفیت آن بوده که در فروشگاه پارس مغان بسیار مناسب و فوق العاده شگفت انگیز است.

خرید و قیمت کابل فشار قوی مغان با کیفیت تضمین شده و قیمت عالی

کابل فشار قوی چیست؟

به کابل‌هایی با ولتاژ بالا که می‌توانند جریان‌های بیش از ۳۰ کیلو وات را عبور دهند،‌ کابل برق فشار قوی گفته می‌شود که گاهی از آن با عنوان کابل قدرت (HV: high-voltage cable) یاد می‌شود. کابل‌های فشار قوی برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ بالا به کار می‌روند که شامل یک رسانا و یک عایق هستند در نتیجه دارای یک سیستم عایق‌بندی کامل بوده که از لایه‌های نیمه مخروطی و یک محافظ فلزی تشکیل شده‌اند.

قیمت کابل فشار قوی نسبت به نوع فشار ضعیف و فشار متوسط قطعا بیشتر است اما کارکردها و مزایای آن بی شمار بوده که در پروژه‌های بزرگ و سنگین از آن استفاده می‌شود تا بتوان انرژی الکتریکی را در ولتاژهای بالا انتقال داد.

 

 

ساختار کابل فشار قوی

کابل‌های ولتاژ بالا عموما از هسته فولادی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. آلومینیوم نوعی فلز رسانا با انعطاف پذیری زیاد بوده که از آن برای تولید کابل‌های ولتاژ‌ بالا کمتر استفاده می‌شود. هسته کابل‌های فشار قوی در بیشتر موارد از فولاد است که رتبه پایینی را از لحاظ رسانایی در بین فلزات دارد در نتیجه در منتقل کردن جریان عملکرد خوبی ندارد.

طول برش کابل‌های فشار قوی می‌تواند از یک متر تا چند صد متر باشد. کابل‌های نسبتا کوتاه معمولا در دستگاه‌های صنعتی مورد استفاده می‌گیرند و کابل‌های طولانی‌تر در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند که می‌توانند به عنوان کابل‌ دفن‌ شده در زمین یک کارخانه صنعتی و برای توزیع برق به کار ‌روند. نوع هسته و طول از عوامل مهم‌ تاثیرگذار بر قیمت کابل فشار قوی است.

عموما ساختار کابل فشار قوی چنین برشمرده می‌شود:

  • لایه هادی از نوع مفتول یا نیمه افشان با جنس آلومینیوم یا مس
  • لایه نیمه‌ هادی در اطراف لایه هادی برای یکنواخت شدن میدان اطراف
  • لایه عایق با ضخامت‌های متفاوت
  • قرارگیری لایه نیمه‌ هادی روی لایه عایق
  • قرارگیری یک‌ لایه کاغذ گرافیتی در بعضی از انواع کابل‌ها
  • لایه شیلد برای حفاظت از کابل
  • غلاف برای مراقبت از کابل در برابر صدمات مکانیکی
  • پوشش نهایی با رنگ‌های مشکی و قرمز

ساختار کابل فشار قوی

کیفیت کابل‌های فشار قوی

برای اینکه بتوان قیمت کابل فشار قوی را تخمین زد باید کیفیت آن را در نظر گرفت. کیفیت کابل‌ها در انتقال انرژی الکتریکی دارای اهمیت زیادی است. کیفیت کابل‌های فشار قوی با توجه به موارد زیر تعیین می‌شود:

  • نوع رسانای به کار رفته: معمولا در کابل‌های فشار قوی از فلزات آلومینیوم و یا مس به عنوان رسانا استفاده می‌کنند.
  • حداکثر توان: پارامتر توان برای انواع کابل‌های قدرت متفاوت است و بر اساس شدت جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جنس عایق: پوشش کابل‌ها ممکن است با هم متفاوت باشد. از رایج‌ترین مواد برای عایق می‌توان به پلاستیک فشرده، پی‌وی‌سی و PE اشاره کرد که گاهی عایق‌ها چند لایه هستند.
  • تعداد لایه‌ها: یکی از عوامل دیگر در مورد کیفیت کابل‌های ولتاژ بالا، تعداد لایه‌های موجود در کابل است.
  • تعداد شاخه‌های رسانا: هرچقدر تعداد شاخه‌های رسانا بیشتر باشد قطعا کیفیت کابل بهتر خواهد بود.
  • سطح مقطع: سطح مقطع در کابل‌ها موجب تفاوت در کیفیت آن‌ها می‌شود.

 

انواع کابل فشار قوی

کابل‌های فشار انواع و اقسام گوناگونی دارند، از جمله:

  • کابل‌های فشار قوی معمولی: کابل های فشار قوی برای انتقال انرژی الکتریکی در سیستم‌هایی با ولتاژ نامی بالاتر از 30KV از نیروگاه‌ها به شبکه مرکزی و شبکه‌های توزیع اولیه کاربرد دارند که به صورت دفن شده در زمین و یا داخل کانال‌ها استفاده می‌شوند.
  • کابل‌های فشارقوی زره دار: کابل‌های فشار قوی زره دار همانند کابل فشار قوی معمولی بوده که زره آن می‌تواند در مقابل نیروهای مکانیکی خارجی مقاومت کند.
  • کابل‌های فشار قوی سرب‌دار و زره دار: نوع سرب‌دار کابل فشار قوی در محیط‌های حاوی هیدروکربن، حلال و مواد خورنده پایدار بوده که سایر خاصیت‌های کابل فشار قوی زره دار و معمولی را دارد.

 

 

کاربرد کابل فشار قوی

کابل فشار قوی در شکل‌های مختلف ساخته شده است زیرا ساختار کابل‌های قدرت با توجه به کاربردی که دارند طراحی شده است. قیمت کابل فشار قوی در موارد مختلف، متفاوت بوده که باید قبل از خرید درباره آن پرس و جو کرد. به طور کل کابل‌ها علاوه بر انتقال برق در ولتاژهای بالا کاربردهای دیگری هم دارند، از جمله:

  • بر روی دکل‌های بزرگ و بین شهری
  • منتقل کردن ولتاژ بالا در زیرزمین
  • متصل کردن فیبر نوری
  • کاربردهای صنعتی

خرید و قیمت کابل فشار قوی مغان با کیفیت تضمین شده و قیمت عالی

مروری بر مطلب…

خرید کابل فشار قوی دارای ساختار متفاوتی هستند که هر کدام از آن‌ها کاربرد مختلفی دارند، علاوه بر انتقال انرژی برق که در بالا گفته شد، قابل اتصال به فیبر نوری بوده و در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند همچنین بر روی دکل‌های بزرگ و بین شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کابل فشار قوی معمولاً از روکش آلومینیومی و هسته فولادی تولید شده است. آلومینیوم چهارمین فلز رسانا بوده که دارای انعطاف زیادی هست و می‌تواند تا مقدار زیادی کشیده شود. طول این کابل از یک تا چند صد متر هم می‌رسد که کارهای نسبتا کوتاه معمولا در دستگاه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کابل‌های طولانی‌تر در ساختمان‌ها و در زمین و توزیع برق بین شهری به کار می‌رود.

کیفیت کابل فشار قوی دیگر محصولات بستگی به شرکت سازنده و تولید کننده دارد که می‌توان از بهترین کارخانه‌های تولید کننده کابل فشار قوی در ایران به کارخانه خراسان، سیمکو، البرز الکتریک، مغان و دیگر کارخانه‌هایی که دارای اعتبار بالایی هستند و تمامی محصولات آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردارند اشاره کرد. قیمت کابل‌های فشار قوی با توجه به کارخانه سازنده با یکدیگر متفاوت است.

 

خرید کابل فشار قوی از پارس تکین

خرید کابل فشار قوی مغان با استقبال گسترده‌ای رو به رو شده است زیرا کیفیت بسیار بالایی داشته و پاسخگوی نیاز مشتریان است. کابل فشار قوی باکیفیت تضمین شده را از پارس تکین بخواهید که همواره بهترین‌ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند. برای خرید می‌توانید به صورت حضوری به شعب تهران (لاله زار) و مشهد (میدان گنبد سبز) مراجعه نموده یا به صورت اینترنتی اقدام نمایید که ارسال به همه شهرها انجام می‌شود.

نمایندگی کابل فشار قوی مغان در تهران

شعبه تهران شرکت پارس تکین نوآوران

نمایندگی کابل فشار قوی یا کابل قدرت در تهران یک نوع کابل است که برای انتقال برق با ولتاژ و جریان بالا استفاده می‌شود. این کابل‌ها به طور عمده در سیستم‌های توزیع برق، ایستگاه‌های برق، صنایع بزرگ و پروژه‌های قدرت بکار می‌روند.

کابل فشار قوی معمولاً شامل چندین رشته هادی با هسته مسی یا آلومینیومی است که بین هر رشته یک لایه عایق قرار دارد. این لایه‌های عایق به طور عمده از مواد مانند PVC (پلی وینیل کلرید)، XLPE (پلی اتیلن با ضریب بالا) یا EPR (پروپیلن اتیلن رومبین) ساخته شده‌اند. عایق‌ها جهت جدا کردن و جلوگیری از اتصال بین رشته‌ها و حفاظت از آن‌ها در برابر خطرات احتمالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به دلیل نیاز به انتقال برق با ولتاژ و جریان بالا، کابل‌های فشار قوی معمولاً دارای قطر بزرگ و ساختار قوی‌تری نسبت به کابل‌های معمولی هستند. همچنین، بسته به نیازها و استفاده‌ها، می‌توانند دارای روکش‌های محافظ مانند روکش فولادی یا روکش پلاستیکی باشند.

نمایندگی کابل‌های فشار قوی در تهران معمولاً در شبکه‌های توزیع برق به عنوان راه‌اندازها، اتصالات میان ترانسفورماتورها، ایستگاه‌های برق و سیستم‌های انتقال برق استفاده می‌شوند. آن‌ها قادر به انتقال برق با ولتاژ بالا و برق‌های قدرتمند هستند و برای انتقال برق از محل تولید به مصر

نمایندگی کابل فشار قوی مغان در مشهد

شعبه مشهد شرکت پارس تکین نوآوران

نمایندگی کابل فشار قوی در مشهد یک نوع کابل انتقال برق است که برای انتقال برق با فشار بالا استفاده می‌شود. این کابل‌ها به علت نیاز به انتقال توان بالا، در شبکه‌های انتقال برق بزرگ، زیردریایی، فشار قوی و دیگر بخش‌هایی از شبکه‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌ها و مشخصات کابل‌های فشار قوی عموماً عبارتند از:

1. هسته مسی: این کابل‌ها دارای هسته‌های مسی با سیم‌های مسی فشار قوی هستند که به دلیل هدایت برق بسیار خوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. عایق: کابل‌های فشار قوی عموماً دارای عایق‌های خاصی هستند که می‌توانند برق با فشار بالا را جدا کنند و از احتمال نشت و کوتاه شدن جلوگیری کنند.

3. لایه‌های محافظ: برخی از کابل‌های فشار قوی دارای لایه‌های محافظ جهت مقاومت در برابر آسیب‌های مکانیکی، رطوبت و شرایط زیست محیطی هستند.

4. ساختار مستحکم: این کابل‌ها معمولاً دارای ساختار مقاوم و مستحکم هستند تا بتوانند فشارها و شرایط نامساعد را تحمل کنند.

5. اندازه و ظرفیت: کابل‌های فشار قوی از نظر قطر و ظرفیت جریان قابل انتقال بسیار بزرگ هستند.

این کابل‌ها برای انتقال برق از نیروگاه‌ها به زیرایندازها (substation)، انتقال برق در شبکه‌های توزیع فشار قوی، اتصال زیردریایی بین سرزمین‌ها و کشورها، اتصال توربین‌های بادی و پ

سوالات متداول در مورد کابل قدرت

کابل های فشار قوی مغان به صورت تک رشته و تک رشته ضد آب، در ولتاژ های 63، 132 و 230 کیلوولت در فروشگاه پارس تکین به فروش می رسند.

بله، پارس تکین تنها نماینده رسمی برند مغان شاهرود در شهر تهران می باشد که فروشگاه حضوری آن واقع در لاله زار تهران، قلب بازار برق ایران می باشد.

بله برای دریافت حضوری سیم و کابل خود، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات فروشگاه را از بخش تماس با ما دریافت کنید.

محصولات خریداری شده توسط شما پس از صدور فاکتور، باتوجه به حجم بار و آدرس مقصد طی 1 الی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

راهنمای خرید کابل فشار قوی

2 دیدگاه دربارهٔ «کابل فشار قوی»

  1. بازتاب: احمد

  2. بازتاب: امیر علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *