شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

کابل پستی و نیروگاهی مغان

هدف و محل استفاده سبب می‌شود که تولید سیم و کابل اختصاصی شود؛ به همین خاطر در تولید کابل پستی و نیروگاه هدف استفاده سبب می‌شود تا محصول کاملاً برای محل استفاده مناسب باشد. کابل پستی و نیروگاه به آن دسته از کابل‌ها گفته می‌شود که در خطوط فرعی انتقال برق مورداستفاده قرار می‌گیرند. این کابل‌های پست نیروگاه‌ها برای اهداف مختلف مقدار ولتاژ متفاوتی را از خود گذر می‌دهند و وظیفه دارند که کاهش یا افزایش مقدار را ولتاژ عبوری را تنظیم کنند.

یکی از انواع کابل‌ها که در نیروگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد کابل کنترل است. این کابل از چند رشته که به هم تابیده شده‌اند تشکیل می‌شود و وظیفه دارد که سیگنال‌هایی که از آن عبور می‌کنند مشکلی را تجربه نکنند و بخش کلید زدن در نیروگاه‌ها نیز برعهده این کابل است. این نوع از کابل‌ها برای جریان‌های با ولتاژ کم گزینه مناسبی به حساب می‌آیند.

برای اینکه عملکرد پست نیروگاه‌ها درست اندازه‌گیری شود لازم است از کابل ابزاردقیق استفاده شود که وظیفه دارد مقدار عملکرد و ولتاژ را دقیق تعیین کند تا مشکلی برای انتقال رخ ندهد. همینطور با این کابل‌ها می‌توان قوانینی را که برای اجرا لازم است به‌درستی کنترل کرد و انواع مختلفی برای اهداف متفاوت دارد.

برای مشاوره همین الان کلیک کنید.

کابل پستی و نیروگاهی مغان

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت کابل پستی و نیروگاهی مغان بروز می باشد.

لیست قیمت کابل نیروگاهی مغان

خرید کابل پستی و نیروگاهی

قیمت کابل پستی و نیروگاه و نمایندگی فروش آن

شما می‌توانید برای خرید کابل پستی نیروگاه از طریق پارس تکین اقدام کنید. این گروه نماینده فروش انواع سیم و کابل از برندهای مختلفی مانند سیم مغان هستند. هدف این مجموعه آن است که خیال شما از بابت کیفیت محصولات راحت باشد و تجربه خرید محصولات مرغوب را داشته باشید. همینطور کارشناسان فروش این مجموعه همیشه آماده‌اند تا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.  

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با کابل پستی و نیروگاه

برای تولید کابل پستی و نیروگاه از استاندارد BS EN 50618 استفاده می‌شود و هادی این نوع کابل‌ها از مس است که در برابر خوردگی و اکسید شدن مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. لایه بعدی این کابل عایق آن است که از جنس کراسلینک بدون هالوژن یا PVC است. این عایق سبب می‌شود تا در برابر آسیب‌های بیرونی مانند اشعه فرابنفش خورشید یا رطوبت و سایر موارد به‌خوبی مقاومت کند.

این کابل‌های پست در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که بتوانند افزایش یا کاهش ولتاژ را کنترل کنند. علاوه بر این، زمانی که در انتقال جریان مشکلی ایجاد شود این کابل‌ها باید بتوانند جریان عبوری را قطع کنند تا از مشکلی ایجاد نشود. به این عمل کلید زدن گفته می‌شود.

کابل‌های پست در دو دسته کلی زمینی و هوایی تولید می‌شوند. مقدار ولتاژ عبوری از آن‌ها و جنس هادی در این موارد با هم تفاوت دارد. یک نوع کابل زمینی پست برای جریان‌های تا حدود ۳۰ آمپر مناسب هستند و در دسته دوم لازم است که مقدار ولتاژ به ۱۰۰ و ۱۱۰ هم می‌رسد از دو یا سه ترانسفورماتور استفاده می‌کند.

نمایندگی کابل پستی و نیروگاهی مغان در تهران

شعبه تهران شرکت پارس تکین نوآوران

نمایندگی کابل پستی و نیروگاهی مغان در تهران یکی از محصولات شرکت سیم و کابل مغان است. این کابل‌ها به منظور انتقال انرژی الکتریکی در شبکه‌های برق پستی و نیروگاهی استفاده می‌شوند.

کابل پستی مغان عموماً برای انتقال انرژی الکتریکی در سطح ولتاژهای پایین‌تر (معمولاً تا 33 کیلوولت) استفاده می‌شود. این کابل‌ها قادر به انتقال بارهای کمتر و در فواصل کوتاه‌تر هستند. از کابل‌های پستی مغان برای انتقال برق در شهرها، مناطق روستایی و محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود.

کابل نیروگاهی مغان به منظور انتقال بارهای بالاتر و در سطح ولتاژهای بالاتر (مانند 132 کیلوولت و بالاتر) استفاده می‌شود. این کابل‌ها برای اتصال نیروگاه‌ها، زیرساخت‌های انرژی و سیستم‌های انتقال برق به کار می‌روند.

کابل‌های پستی و نیروگاهی مغان با استفاده از مواد و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند تا عملکرد بالا و کیفیت برق قابل قبولی را در انتقال انرژی الکتریکی به ارمغان آورند.

برای اطلاعات بیشتر دربارهٔ کابل‌های پستی و نیروگاهی مغان و سایر محصولات سیم و کابل مغان، می‌توانید تماس بگیرید.

نمایندگی کابل پستی و نیروگاهی مغان در مشهد

شعبه مشهد شرکت پارس تکین نوآوران

نمایندگی کابل پستی و نیروگاهی مغان در مشهد یکی از محصولات شرکت سیم و کابل مغان است. این کابل‌ها به عنوان بخشی از زیرساخت برق برای انتقال انرژی الکتریکی در شبکه‌های برق استفاده می‌شوند.

کابل پستی مغان معمولاً در بخش‌های توزیع برق استفاده می‌شود و انرژی الکتریکی را از نیروگاه یا زیر ایستگاه‌های تقسیم برق به مشترکین انتقال می‌دهد. این کابل‌ها معمولاً دارای لایه‌های مختلفی از جمله هادی، لایهٔ عایق و پوشش محافظ برای حفاظت از سیم‌های داخلی و انتقال ایمن انرژی الکتریکی هستند. طراحی و ساخت این کابل‌ها با توجه به استانداردهای فنی و ایمنی مربوطه صورت می‌گیرد.

کابل نیروگاهی مغان نیز برای انتقال انرژی الکتریکی در شبکه‌های برق بزرگتر و از نیروگاه به ایستگاه‌های تقسیم برق استفاده می‌شود. این کابل‌ها برای تحمل ولتاژها و جریانهای بالا و نیروهای الکتریکی قوی طراحی شده‌اند و دارای قدرت عایقی بالا هستند. همچنین، به دلیل طولانی بودن مسیر انتقال، معمولاً از کابل‌هایی با قطر و عرض بزرگتر استفاده می‌شود.

در صورت نیاز به اطلاعات دقیق‌تر درباره کابل پستی و نیروگاهی مغان و خدمات مرتبط، بهتر است با شرکت پارس تکین نوآوران تماس بگیرید و از آنها جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

سوالات متداول در مورد کابل پستی

فروشگاه پارس تکین تنها نماینده رسمی برند مغان شاهرود در شهر تهران می باشد که کالاهای اصل و باکیفیت را به قیمت نمایندگی به فروش می رساند. از اصل بودن سیم و کابل اطمینان کافی داشته و می توانید از ضمانت تعویض و مرجوعی فروشگاه استفاده کنید.

بله، پارس تکین تنها نماینده رسمی برند مغان شاهرود در شهر تهران می باشد که فروشگاه حضوری آن واقع در لاله زار تهران، قلب بازار برق ایران می باشد.

قیمت گذاری ها در فروشگاه پارس تکین طبق تعرفه نمایندگی مشخص شده است اما برای استعلام قیمت نهایی و دریافت تخفیف با 02133952258 تماس بگیرید.

بله برای دریافت حضوری سیم و کابل خود، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات فروشگاه را از بخش تماس با ما دریافت کنید.

راهنمای خرید کابل نیروگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *