شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

کابل آلومینیوم یزد

کابل آلومینیوم یزد

شرکت سیم و کابل یزد  تولید کننده و فروشند  انواع کابل و سیم  قدرت ،کابل های کشتی،ابزار دقیق، ضد آتش، تلفنی،کابلهای خاص، انواع سیم وکابل مغان می‌باشد. شرکت تولید کننده کابل و سیم یزد که از سال ۱۳۷۰ هجری فعالیت خود را در زمینه تولید کابل و سیم  شروع کرده  است، در سال ۱۳۸۳ با توسعه ظرفیت تولید خود توانسته است انواع  کابل را در خط تولید کارخانه خود داشته باشد. تولید محصولات با مجهز ترین و بروز ترین فناوری ها و دستگاه های تولید کابل در ایران و همچنین رعایت استاندارد های جهانی در انواع کابل و سیم  ، شرکت تولید کننده سیم و کابل یزد توانسته در زمره بهترین تولیدکنندگان  ایرانی قرار گیرد. نمایندگی فروش کابل آلومینیوم یزد پارس تکین نوآوران ، انواع محصولات  تک رشته، دو رشته و سه و نیم رشته ی کابلها را با گرفتن تاییدیه از شرکت توانیر برای استفاده شدن  در همه استان های ایران   عرضه می کند. کابل آلومینیوم یزد به مراتب قیمت بسیار مناسب تری نسبت به انواع کابل مسی دارد و این امر برای دسته ای  گروهی از پروژه ها که به دلیل موضوع اقتصادی نمی توانند از کابل مسی استفاده کنند و مسافت های  زیادی برای انواع  کابل کشی دارند و گروه بعدی پروژه هایی هستند که می خواهند از سرقت کابل های مسی  در محل هایی که امنیت کافی را دارا نیستند ، پیشگیری  کنند. انواع این کابل در سایزبندی مختلف واستفاده های متفاوت مثلا روی تیر برق و کاربرد دفنی تولید شده است و بالاترین مصرف  را در مناطق مزارع روستایی نشین ، و باغ ها دارد.

پارس تکین نوآوران با شناسایی این امرتوانسته  تمامی انواع کابل آلومینیومی تولید شده توسط برند های معتبر را برای عرضه به مشتریان گرد هم  آورد. با ما همراه باشید تا کابل آلومینیومی یزد را که کیفیت بالایی برای استفاده در پروژه های گوناگون دارد را به شما مشتریان ازجمند معرفی نماییم.

مطالعه کنید» نمایندگی سیم و  کابل مغان در تهران

مزیت های کابل هایی با هادی از جنس فلز آلومینیوم

کابل در حقیقت  وظیفه انتقال جریان الکتریکی را برعهده دارد. کابل برق از یک  نوع هادی،روکش و عایق  تشکیل شده است. در کابل آلومینیومی، هادی از جنس فلز آلومینیوم میباشد ، لازم به ذکر است که هدایت الکتریکی فلز آلومینیوم از فلز مس کم تر و مقاومت آن بیشتر میباشد ولی ،با انتخاب درست کابل آلومینیوم می توان عملکرد و کارایی آن را در شبکه برق بالا برد. نمایندگی پارس تکین  ، نمایندگی عرضه کننده کابل و سیم یزد در منطقه  لاله زار تهران است که تمامی محصولات  شرکت تولید کننده کابل و سیم یزد را به صورت ویژه و با قیمتی کاملا مناسب و باور نکردنی  به متقاضیان عزیز عرضه می کند. قبل از تهیه  کابلهای  آلومینیومی باید به نکاتی مانند سایز ، افت ولتاژ ،ظرفیت آمپری و سطح مقطع کابل، تعداد رشته (تکفاز و یا سه فاز بودن)، اندازه تأسیسات برق و … توجهات لازم را به عمل آورد .

 

کمی بیشتر در باره پارس تکین بدانیم

پارس تکین بعنوان نمایندگی فروش کابل آلومینیوم یزد یک شرکت ارائه دهنده  و فروش انواع کابلهای ساختمانی اسنت که نمایندگی  رسمی همه  شرکت های خوشنام  تولیدکننده کابلهای ساختمانی مانند شرکت تولید کننده  کابل یزد… راعهده دار است. این مجموعه مفتخر است  تا با حذف عمده فروشان سود جو و واسطه ها ،بصورت مستقیم و به قیمت درب  کارخانه کابلهای مورد نیاز صنعتگران زحمت کش  کشور را تامین کند. شما مشتریان گرامی  میتوانید با  ورود  به آدرس  سایت پارس تکین نوآوران  با کیفیت ترین محصولات را ازجمله انواع سیم ها و انواع کابل ها را در انواع مختلف سایز و تنوع برند خریداری کنید. شرکت خوشنام کابل و سیم یزد با ارائه جنس باکیفیت منحصر بفرد به شما مشتریان گرامی  به هدف اصلی خود که رضایتمندی مشتریا گرامی ود است رسیده است.

کابل آلومینیوم یزد در انواع زمینی

کابلهای آلومینیومی زمینی در چند  نوع با عایق xlpe و پی وی سی تولید شده است و  به بازار ارائه می شود. عایق این نوع  کابل که اکثراً  استفاده به صورت زمینی تولید می شوند، می توانند در کاربرد هایی به صورت  دفنی نیز استفاده شوند. انواع کابل آلومینیوم یزد در سایز های مختلف به صورت تک رشته، دو رشته و سه و نیم رشته در سایز های ذکر شده در زیر تولید می شوند که در پارس تکین نوآوران به مشتریان ارائه  میشود .

تنوع سایز  کابل  تک رشته زمینی آلومینیومی به صورت زیر است:

  • ۱۶
  • ۲۵
  • ۳۵
  • ۵۰
  • ۷۰
  • ۹۵
  • ۱۲۰
  • ۱۵۰
  • ۱۸۵
  • ۲۴۰
  • ۳۰۰
  • ۴۰۰
  • ۵۰۰

همه ی سایز ها به میلی متر مربع بوده و با عایق xlpe و پی وی سی می تواند به مشتریان گرامی پارس تکین نوآوران ارائه شود. انواع کابلهای آلومینیومی زمینی یزد در نوع دو رشته در انواع سایز  ۱۰*۲، ۱۶*۲، ۲۵*۲ تولید می شود و در صورت نیاز به سایز های بالاتر از سایز های ذکر شده لازم است فاز و نول کابل های مورد نیاز را از کابل تک رشته انتخاب و خریداری کنید .

انواع کابلهای  آلومینیومی زمینی ۴ رشته

انواع کابلهای  آلومینیومی برای استفاده در پروژه هایی که در آنها از برق سه فاز استفاده میشود  ، ضروری است از نوع چهار رشته انتخاب شود. کابل آلومینیومی ۴ رشته در دو نوع :

? نوع کابلهای آلومینیومی سه و نیم رشته

? نوع کابلهای  آلومینیومی ۴ رشته با ۴ رشته مساوی

تولید می شوند. در کابل های آلومینیومی ۴ رشته، معمولا از سایز های ۱۰*۴، ۱۶*۴ و ۲۵*۴ استفاده می شود  که نوع ۲۵*۴  از کابل غالباً به صورت سفارشی تولید و ارائه  می شود.

 اما انواع کابلهای آلومینیومی یزد در نوع سه و نیم رشته در سایز های مختلف

۲۵+۱۶*۳

۳۵+۱۶*۳

۵۰+۲۵*۳

۷۰+۳۵*۳

۹۵+۵۰*۳

۱۲۰+۵۰*۳

۱۵۰+۷۰*۳

۱۸۵+۹۵*۳

۲۴۰+۱۲۰*۳

۳۰۰+۱۵۰*۳

تولید می شوند که توسط پارس تکین نوآوران  می تواند به مشتریان عرضه شود.

انواع کابل آلومینیومی خودنگهدار یزد

شرکت کابل و سیم یزد با تولید  کابلهای متنوع خودنگهدار در سایز های ۲۵ تا ۱۲۰ میلی متر مربع در نوع کابلهای فشار ضعیف، توانسته بخش زیادی از محصولات مورد نیاز پیمانکاران و مهندسان ساختمانی کشور را تولید کند  کابل خودنگهدار تولید یزد در انواع فشار :

? کابل خودنگهدار معمولی

? کابل خودنگهدار acsr

? کابل خودنگهدار آلیاژی

سخن پایانی

برای خرید آسان عمده کابل آلومینیومی از شرکت پارس تکین نوآوران بعنوان نمایندگی فروش کابل آلومینیوم یزد میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید برای خرید حضوری در منطقه لاله زار تهران منتظر شما هستیم، درصورتی که از شهرستان اقدام به خرید میکنید به سایت ما مراجعه و سفارشات خود را ثبت کنید ،بدون شک  با یکبار خرید از شرکت پارس تکین نوآوران  مشتری دائمی این شرکت خواهید شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *