شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

کابل آلومینیوم شیراز

پارس تکین نوآوران

اگر شما هم به دنبال خرید کابل هستید باید بدانید که بهترین کابل ها را می توانید از سایت پارس تکین تهیه کنید. زیرا این سایت با فروش کابل هایی با بالاترین استاندارد های ملی و جهانی و همچنین گواهینامه های اروپایی، یکی از خوش نام ترین فروشندگان سیم و کابل مغان در کشور است. در حقیقت این شرکت انواع مختلف تولیدات و محصولات سیم و کابل را که از نظر کیفی و قیمتی بسیار متناسب هستند را میفروشد. کالاهای عرضه شده در این سایت با کالاهای مشابه اروپایی و آمریکایی رقابت می کنند. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کابل آلومینیوم شیراز و یا از سایر استان‌ ها با پشتیبانی سایت پارس تکین تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران فروش سیم و کابل کمک بگیرید.

پارس تکین چه کابل هایی را به فروش می رساند؟

شما عزیزان می توانید از طریق سایت پارس تکین محصولاتی که در زیر لیست کرده ایم را تهیه کنید. برای اینکه از سطح مقطع و ولتاژ مجاز محصولات و همچنین موجودی و آخرین قیمت های سیم ها و کابل ها آگاهی پیدا کنید کافی است که با مشاوران فروش سایت در تماس باشید.

سیم برق از سایز ۰/۵ تا سایز ۵۰

– کابل های نیمه افشان
– کابل های خشک و مفتولی
– کابل های آلومینیوم
– کابل های قدرت ۶ کیلوولت تا ۲۰ کیلوولت با عایق PVC و XLPE
– کابل های تخت
– کابل های خشک زمینی تا سایز ۲۴۰*۳
– کابل های خودنگهدار XLPE و PVC
– کابل های فلت
– کابل های EPR
–کابل های لاستیکی

 شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کابل آلومینیوم شیراز و یا از سایر استان‌ ها با پشتیبانی سایت پارس تکین تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران فروش سیم و کابل کمک بگیرید.


– کابل های مهاردار
– کابل های مسلح
– کابل های زره دار
– کابل های های سربدار
– کابل های ارمردار
– کابل های کنترل و ابزار دقیق
– کابل های جوش
– انواع های کابل شبکه
– کابل های تلفن
– کابل های مخابراتی
-کابل های دوربین
– کابل های شیلدار
– کابل های انتن RG59
– کابل های swr

پخش کابل آلومینیومی

کابل های مقاوم در برابر حرارت ، کابل های مقاوم در برابر رطوبت ، کابل های مقاوم در برابر گریس و روغن ، کابل های مقاوم در برابر سایش و ضربات مکانیکی ، کابل های مقاوم در برابر حریق. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کابل آلومینیوم شیراز و یا از سایر استان‌ ها با پشتیبانی سایت پارس تکین تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران فروش سیم و کابل کمک بگیرید.

مشخصات کابل ها را به صورت کامل در زیر می بینید که با علامت اختصاری مشخص شدند برای رفع ابهامات احتمالی شما عزیزن می توانید با مشاوران فروش سایت تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.
NYY
NYM
NYMHY
NYA
NYAF
NY2
NYLHY
NYY-O
N2XY- O
NYCY
NYRY
NYGBY
NAYY-0
NYY-J

 

 

 

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کابل آلومینیوم شیراز با پشتیبانی سایت پارس تکین تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران فروش سیم و کابل کمک بگیرید.

چرا کابل آلومینیوم شیراز را از پارس تکین بخریم؟

 در حقیقت کابل های آلومینیوم یکی از پرطرفدارترین کابل ها و پرکاربردترین ها هستند. که در کنار کابل هایی با هادی های مسی در نمایندگی ها و شرکت های معتبر به فروش می رسند. این کابل ها مثل سایر کابل ها وظیفه انتقال برق و جریانات الکتریکی را بر عهده دارند. در حقیقت اگر شما بجای کابل مسی گران قیمت قصد خرید کابل های الکتریکی با هادی های آلومینیومی را دارید باید توجه کنید که میزان مقاومت الکتریکی این کابل ها کمی بیشتر از کابل های مسی است. باید سطح مقطع مناسب تری انتخاب کنید. می توانید هنگام خرید از پشتیبانی و مشاوران فروش سایت کمک بگیرید. توجه کنید که هرچه مقاومت الکتریکی یک کابل کمتر باشد آن کابل مناسب تر و بهتر است. این نکته را هم در نظر بگیرید که فلز آلومینیوم در مقایسه با فلز مس بسیار سبک تر است. کابل آلومینیومی در کل مزایای بیشتری نسبت به کابل های گران قیمت و سنگین مسی دارند. البته کابل هایی که در پارس تکین وجود دارند درجه خلوص فلز آلومینیوم به کار رفته در آن ها بسیار بالاست چیزی در حدود ۹۹% و این باعث می شود که این کابل ها و کاربردهای گسترده ای که دارند بتوانند جایگزین های مقرون به صرفه تری برای کابل های مسی باشند. شما عزیزان برای خرید کابل آلومینیوم شیراز می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

مطالعه کنید » قیمت کابل آلومینیومی 2*16

توجه کنید که کابل های موجود در پارس تکین بخاطر مقرون به صرفه بودن قیمتشان توجه بسیاری از پیمانکاران و مهندسان ساختمانی را به خود جلب کرده است. پارس تکین به قیمت درب کارخانه محصولات را می فروشد و یکی از نمایندگی‌ های مجاز برند های مطرح تولید کننده سیم و کابل در کشورمان است، پس تعجب نکنید که این قیمت ها کاملاً تضمین شده هستند. در حقیقت این نکته را فراموش نکنید که کابل های خیلی ارزان هم کیفیت مناسبی ندارند. پس به خاطر ایمنی کار و ضرر نکردن سعی نکنید قیمت تمام شده پروژه را با خریدن کابل های ارزان و بی کیفیت کم کنید. زیرا ممکن است با ایجاد کوچک ترین آتش‌ سوزی، کابل هایی که عایق خوبی ندارند آتش بگیرند و سرمایه و جانتان را به خطر بیاندازند. این نکته را هم در نظر بگیرید که جنس های نامرغوب با قیمت پایین تر و با نام برند اصلی در بازار ممکن است به فروش برسند ولی شما باید حتما در هنگام خرید انواع کابل آلومینیوم شیراز به این نکات دقت کنید که کابلی که می‌ خواهید حتماً استاندارد داشته باشد و گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی را داشته باشد. زیرا با خرید کابل های نامرغوب در واقع پول تان را هدر می دهید. شما عزیزان می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت های سیم و کابل و همچنین موجودی کابل ها با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش تان را در هر جای ایران که هستید   ( چه تهران و چه سایر شهرستان ها ) در همین ساعت صبر کنید تا در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظرتان را درب محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *