شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

مشخصات کابل های مغان

مشخصات کابل مغان

کارخانه کابل‌های مغان یک شرکت تولیدی مدرن است که در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد. امروزه این کارخانه یکی از بهترین تولید‌کنندگان در ایران است. فعالیت اصلی تولید محصولات کابل و سیم است که مورد تقاضای شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت نه تنها در کشور ما، بلکه در کشور‌های همسایه نیز می‌باشد. این کارخانه مجهز به تجهیزات پیشرفته، کادری مجرب بوده و انواع نیاز‌های کشور در رابطه با سیم و کابل را تأمین می‌کند.

ما نماینده رسمی فروش سیم و کابل مغان در کشور هستیم و انواع و اقسام این محصول را به فروش می‌رسانیم. در صورتی که قصد خرید کابل مغان را دارید از طریق همین سایت لیست قیمت سیم و کابل مغان را دریافت کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

معرفی شرکت تولید سیم و کابل مغان

توجه کنید که قبل از این که با مشخصات کابل مغان آشنا شوید بهتر است بدانید که این شرکت چه کابل‌هایی تولید می‌کند! محصولات مهم و شناخته شده و پر کاربرد کابل و سیم مغان عبارتند از سیم و کابل‌های ساختمانی، کابل‌هایی با روکش لاستیکی، کابل‌های هوایی، کابل‌های کنترل و ابزار دقیق، کابل‌های مخابراتی و کوآکسیال، کابل‌های فشار متوسط و فشار ضعیف و کابل‌های قدرتی. در واقع هر کدام از این کابل‌ها باید دارای یک سری استاندارد‌ها باشند تا بتوان از آن‌ها استفاده کرد، بهتر است بدانید که این شرکت در ابتدا در شاهرود با یک واحد تولیدی در استان سمنان در سال ۶۱ شروع به تولید کابل‌های فشار ضعیف و صنعتی کرد و سپس بعد از گذشت ۱۴ سال در سال ۷۵ با افزایش تقاضا در سطح ملی برای کابل‌های مخابراتی، شروع به احداث واحد تولیدی دیگری کرد و ظرفیت تولید خود را به ۴۳۰۰۰ تن رساند.

این شرکت بزرگ با دارا بودن آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی، توانست که از سال ۲۰۰۷ میلادی ب بعد یکی از بزرگ‌ترین و خوش نام‌ترین کارخانه‌های ایران در زمینه‌ی تولید سیم و کابل باشد. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب‌ترین محصولات توانسته است با سال‌ها تجربه و پشتکار، به غایت نهایی خود که رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است برسد، که شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط‌گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی‌های سایت و لیست قیمت کابل‌ها و سیم‌ها با خبر شوید. شما مصرف‌کننده گرامی می‌توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه‌ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشخصات کابل مغان با سایت پارس تکین همراه باشید.

برای مشاوره همین الان کلیک کنید.

معرفی شرکت تولید سیم و کابل مغان

مشخصات کابل‌های مغان

سیم‌ها و کابل‌ها مهم‌ترین بخش در طراحی هر سیستمی هستند و خرید نامناسب و استفاده از محصولات بی‌کیفیت می‌تواند، پروژه را به سمت نابودی ببرد. همچنین توجه کنید که سیم و کابل را باید اصولی انتخاب کنید زیرا ممکن است با خرید اشتباه این محصولات حوادث پر خطری جان و مال شما را تهدید کند. مثلاً باید در نظر بگیرید که اگر سیم کشی ساختمان را می‌خواهید انجام دهید باید حتماً برای خانه‌های کوچک از برق تک فاز و برای خانه‌ها و ویلا‌های خیلی بزرگ از برق‌های سه فازی استفاده کنید. پس متراژ کلی بنا باید برای شما مهم باشد. توجه کنید که به جای استفاده از سیم‌ها و کابل‌های بی‌کیفیت چینی بهتر است از کابل‌های مغان و محصولات داخلی استفاده کنید.

اگر هم در تعین کیفیت کابل‌ها هیچ سر رشته و اطلاعاتی ندارید می‌توانید از مشاوران فروش پارس تکین کمک بگیرید تا بهترین محصول را تهیه کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که با توجه به مسی یا آلومینیومی بودن هادی کابل باید از پارس تکین مشاوره بگیرید تا بدانید که چه کابلی مناسب برای چه ولتاژی است، زیرا مثلاً ولتاژ‌های سیم‌های برق مفتولی با ولتاژ سیم‌های برق افشان و سیم‌های ارت فرق می‌کند. پس باید هنگام خرید به مشخصات کابل مغان توجه کنید و بدانید که مثلاً کابل مفتول تک رشته مسی است ولی افشان چند رشته‌ی با هادی آلومینیومی یا مسی است.

برای خرید و گرفتن اطلاعات راجب کابل فشار قوی همین جا کلیک کنید.

یکی دیگر از مشخصاتی که برای شما باید مهم باشد این است که عایق کابل‌ها از چه جنسی باشد، در حقیقت انواع مختلف عایق‌ها عبارتند از:

  • عایق PVC
  • عایق TPR
  • عایق XLPET
  • عایق لاستیکی

که هر کدام مناسب برای نوع خاصی از کابل هاست، بهتر است قبل از نهایی شدن و ثبت سفارش از پشتیبانی پارس تکین بخواهید که برایتان مشخصات کابل مغان را به طور کامل شرح دهد تا از سر در گمی در بیایید و بتوانید محصول‌ایده‌آل برای کاربرد مورد نطرتان را خریداری کنید. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین و با اصالت‌ترین محصولات توانسته است با سال‌ها تجربه و پشتکار، به غایت اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است برسد، که شما عزیزان می‌توانید از طریق پشتیبانی از آخرین موجودی‌های سایت و لیست قیمت کابل‌ها و سیم‌ها با خبر شوید. شما مصرف‌کننده گرامی می‌توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه‌ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مشخصات کابل‌های مغان

انواع کابل‌های تولیدی مغان

در فروشگاه پارس تکین انواع محصولات تولیدی مغان به فروش می‌رسد. در ادامه هر یک از آن‌ها معرفی می‌شود. اگر قصد خرید کابل‌های مغان را دارید از طریق سایت در قسمت نوار ابزار کابل مغان کلیک کرده، سپس بر روی هر نوع از کابل کلیک کنید تا رسته‌های متنوع از هر کدام از این محصول کاربردی را ببینید.

کابل افشان

کابل افشان یکی از کابل‌های انعطاف‌پذیر و نرم مغان محسوب می‌شود که هادی آن در جنس مس و آلومینیومی قابل دسترس است. کابل آلومینیوم افشان و مسی در رشته‌های مختلف و در مقطع متنوع تولید می‌شود. جنس عایق این کابل‌ها اغلب از جنس pvc و XLPE بوده و دارای کیفیت مناسب است.

کابل زمینی

کابل زمینی مغان در کابل‌های فشار قوی، فشار ضعیف تولید می‌شود. همانگونه که می‌دانیم اینگونه کابل‌ها انعطاف بالایی ندارند زیرا هنگام استفاده لازم است هیچ تحرکی در آن‌ها صورت نگیرد. با توجه به نیاز خود می‌توانید انواع این کابل‌ها را متناسب به فاز مورد نیاز تک فاز و سه فاز تهیه کنید. جنس هادی این نوع کابل می‌تواند از آلومینیوم و مس باشد و متناسب با نیاز خود براحتی از فروشگاه پارس تکین خریداری فرمایید.

کابل زمینی با یک هسته، دو هسته، سه هسته و سه و نیم هسته و کابل‌های زمینی با مقدار ولتاژ گذرنده ۱۱ کیلووات، ولتاژ گذرنده بین ۲۲ تا ۳۳ ولت، ولتاژ گذرنده بین ۳۳ تا ۶۶ کیلوولت و بیشتر از ۱۳۲ کیلوولت از محموعه کابل‌های زمینی این برند شمرده می‌شود.

کابل آلومینیومی

کابل آلومینیوم مغان با عایق‌های مختلف و در رشته و مقاطع متنوع در کارخانه سیم و کابل مغان تولید می‌شود. هادی آلومینیوم یکی پر استفاده‌ترین و پرکاربردترین محصولات این شرکت می‌باشد. این نوع کابل‌ها به دلیل قیمت ارزان و وزن کم بسیار پرطرفدار هستند. بهتر است در استفاده کابل آلمینیومی نسبت به مس مقطع بالاتری انتخاب شود. کابل‌های آلومینیومی برند مغان در مدل‌های زره دار و خودنگهدار با بهترین کیفیت تولید شده‌اند.

کابل آلومینیومی

کابل کنترل

برای انتقال سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال از این نوع کابل استفاده می‌شود. از این نوع کابل در دمای بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد استفاده می‌شود و بیشترین استفاده در ماشین آلات و تجهیزات در خط تولید را دارا می‌باشد. کابل‌های کنترل مغان، در مدل‌های کابل کنترل افشان، افشان شیلددار و زره دار، سرب دار و عایق PVC در ابعاد متنوع تولید شده‌اند.

کابل نسوز مغان

کابل نسوز مغان دارای مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و آتش سوزی مقاومت خوب دارد و در مکان‌هایی که احتمال آتش سوزی در آن بالا است از آن استفاده می‌شود. سیم و کابل نشور فشار قوی، قدرت و کنترل، ابزار دقیق، اعلام حریق، سیم و کابل نشور برای شرایط اضطراری بدون برق، سیم و کابل نسوز پمپ آتش نشاتی و سیم و کابل نسوز جوشکاری از انواع کابل نسوز شمرده می‌شود.

کابل کواکسیال (آنتن) مغان

کابل کواکسیال یا کابل (آنتن) مغان یکی از محصولات کاربردی است که اغلب جنس هادی آن مسی است اما ممکن است در آن از هادی آلومینیومی استفاده کنند. از این نوع کابل درتومبیل‌ها، هواپیما‌ها، تجهیزات نظامی، پزشکی، اتصال به دیش‌های ماهواره گیرنده‌های آنتن تلویزیون و رادیو استفاده می‌شود. کابل هم محور و یا کواکسیال در مدل‌های RG۶، RG۱۱، RG۵۹، RG۶۰ در برند مغان شاهرود تولید شده‌اند و به فروش می‌رسند.

کابل ابزار دقیق

این کابل وظیفخ انتقال مسیر برای عبور اطلاعات و داده‌ها را دارا است. کابل ابزار دقیق از استاندارد خاصی پیروی می‌کند که با توجه به این استاندارد دامنه حرارتی این کابل بین منفی ۳۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتیگراد در شرایط نصب ثابت می‌­‌باشد. اگر منعطف باشد، کابل دامنه حرارتی آن بین منفی ۵ تا مثبت ۵۰ درجه است.

انواع کابل‌های تولیدی مغان

کابل‌های فشار قوی، فشار متوسط و ضعیف مغان

کابل فشار ضعیف با ولتاژ در سطح ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت بوده و از روکش‌های مختلف و رشته‌ها و مقاطع مختلف ساخته شده‌اند.

کابل فشار متوسط برای توزیع انرژی الکتریکی تک فاز یا سه فاز در ولتاژ نامی ۶ تا ۳۰ کیلوولت در پست خطوط توزیع مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این کابل‌­‌ها در شبکه‌های عمومی صنعتی تأسیسات داخلی و خارجی به صورت دفع در زمین و یا داخل کانال می‌باشد. کابل‌های عایق XLPE، کابل‌های مغان MI، کابل‌های عایق ERR و کابل‌های PILC از این نوع می‌باشند.

کابل هاب فشار قوی مغان جریان بیش از ۳۰ کیلو وات را از خود عبور می‌دهند و کابل قدرت مغان شمرده می‌شوند و عموماً از هسته فولادی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. کابل‌های فشار قوی معمولی، کابل‌های فشار قوی زره در و کابل‌های مغان فشار قوی سرب دار زره دار می‌باشند.

کابل جوش و لاستیک

کابل جوش در برابر حرارت مقاوم بوده و به دلیل روکشی که از جنس لاستیک به دور آن کشیده شده است ایمنی کار را افزایش می‌دهد. انواع کابل‌های مغان جوش و لاستیک شامل موارد زیر می‌باشد:

  • کابل جوش ۱۵۰ میلی آمپر با مقطع مربع ۱۶ میلیمتر
  • کابل جوش ۲۰۰ میلی آمپر با سطح مقطع ۲۵ میلی‌متر مربع
  • کابل جوش ۳۰۰ میلی آمپر با سطح مقطع ۳۵ میلی‌متر مربع
  • کابل جوش ۴۰۰ میلی آمپر مقطع ۵۰ میلی‌متر مربع
  • کابل جوش ۵۰۰ میلی آمپر با سطح مقطع ۷۰ میلی‌متر مربع
  • کابل جوش ۶۰۰ میلی آمپر، مقطع ۹۵ میلی‌متر

کابل زره دار و سرب دار مغان

ماهیت کابل زره پوش سربی آن را به گزینه خوبی برای خرید تبدیل می‌کند. این نوع کابل به دلیل عایق‌بندی نهایی از قابلیت حمل بالا و مقاومت خوبی در برابر انواع آسیب‌ها برخوردار است. در جایی که گاز، نفت و سایر مواد شیمیایی وجود دارد، این امر باعث ایجاد مشکلاتی در سیم‌ها و کابل‌ها می‌شود. کابل‌های زره پوش به خوبی کار می‌کنند و تحت تأثیر اکسید و زنگ قرار نمی‌گیرند.

کابل براون به ۳ روش طبقه‌بندی می‌شود. در حالت اول، تک رشته یا چند رشته‌ای بودن آن مشخص می‌شود. در غیر این صورت با توجه به جریان عبوری از آن، فشار به سه دسته ضعیف، متوسط و قوی تقسیم می‌شود. در حالت سوم، شکل اسلحه دو نوع متفاوت ایجاد می‌کند. ضبط صوت و کابل.

کابل زره دار و سرب دار مغان

خرید کابل‌های مغان

نکته دیگری که قبل از خرید کابل باید به آن توجه کنید سطح مقطع سیم و کابل است، در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که قبل از خرید باید به طور دقیق آن را حساب کنید تا برق کشی با ولتاژ مورد نطرتان در محل به درستی انجام شود. حتماً از مهندسان ساختمانی و پیمانکاران با تجربه مشورت کنید و یا از پارس تکین بخواهید تا رهانمایی‌تان کند زیرا سیم کشی آیفون و مریز‌های برق و سیستم‌های روشنایی لامپ و لوستر و تلفن با هم متفاوت است و تعداد رشته کابل‌ها و سطح مقطع آن‌ها با هم متفاوت است.

این نکته را در نطر بگیرید که صرفا کابل ضخیم مناسب نیست و باید قطر عایق را در نطر بگیرید تا از بروز حوادت جلوگیری کنید. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش با اصالت ترین محصولات توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار، به غایت اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، شما عزیزان می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی های سایت و لیست قیمت کابل ها و سیم ها با خبر شوید. شما مصرف کننده گرامی می توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

شرکت پارس تکین ، بهترین فروشنده کابل های مغان

برای خرید انواع کابل های مغان می توانید از طریق شرکت پارس تکین اقدام کنید. این شرکت همه محصولات مغان را به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه به فروش می رساند. شما می توانید انواع کابل های مغان اعم از محصولات مهم و شناخته شده و پر کاربرد کابل و سیم مغان عبارتند از سیم و کابل‌های ساختمانی، کابل‌هایی با روکش لاستیکی، کابل‌های هوایی، کابل‌های کنترل و ابزار دقیق، کابل‌های مخابراتی و کوآکسیال، کابل‌های فشار متوسط و فشار ضعیف و کابل‌های قدرتی را از ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق شماره و شبکه های اجتماعی که در سایت معرفی شده است ارتباط برقرار کنید.

شرکت پارس تکین ، بهترین فروشنده کابل های مغان

توجه کنید که قبل از این که با مشخصات کابل مغان آشنا شوید بهتر است بدانید که این شرکت چه کابل هایی تولید می کند! محصولات مهم و شناخته شده و پر کاربرد کابل و سیم مغان عبارتند از سیم و کابل های ساختمانی، کابل هایی با روکش لاستیکی، کابل های هوایی، کابل های کنترل و ابزار دقیق، کابل های مخابراتی و کوآکسیال، کابل های فشار متوسط و فشار ضعیف و کابل های قدرتی. در واقع هر کدام از این کابل ها باید دارای یک سری استاندارد ها باشند تا بتوان از آن ها استفاده کرد، بهتر است بدانید که این شرکت در ابتدا در شاهرود با یک واحد تولیدی در استان سمنان در سال ۶۱ شروع به تولید کابل های فشار ضعیف و صنعتی کرد و سپس بعد از گذشت ۱۴ سال در سال ۷۵ با افزایش تقاضا در سطح ملی برای کابل های مخابراتی، شروع به احداث واحد تولیدی دیگری کرد و ظرفیت تولید خود را به ۴۳۰۰۰ تن رساند. این شرکت بزرگ با دارا بودن آزمایشگاه های کنترل کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی، توانست که از سال ۲۰۰۷ میلادی ب بعد یکی از بزرگ ترین و خوش نام ترین کارخانه های ایران در زمینه ی تولید سیم و کابل باشد. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب ترین محصولات توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار، به غایت نهایی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، که شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی های سایت و لیست قیمت کابل ها و سیم ها با خبر شوید. شما مصرف کننده گرامی می توانید در هر حجم و طولی ، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشخصات کابل مغان با سایت پارس تکین همراه باشید.

مشخصات کابل های مغان

در حقیقت سیم ها و کابل ها مهم ترین بخش در طراحی هر سیستمی هستند و خرید نامناسب و استفاده از محصولات بی کیفیت می تواند، پروژه را به سمت نابودی ببرد. همچنین توجه کنید که سیم و کابل را باید اصولی انتخاب کنید زیرا ممکن است با خرید اشتباه این محصولات حوادث پر خطری جان و مال شما را تهدید کند. مثلا باید در نظر بگیرید که اگر سیم کشی ساختمان را می خواهید انجام دهید باید حتما برای خانه های کوچک از برق تک فاز و برای خانه ها و ویلا های خیلی بزرگ از برق های سه فازی استفاده کنید. پس متراژ کلی بنا باید برای شما مهم باشد. توجه کنید که به جای استفاده از سیم ها و کابل های بی کیفیت چینی بهتر است از کابل های مغان و محصولات داخلی استفاده کنید. اگر هم در تعین کیفیت کابل ها هیچ سر رشته و اطلاعاتی ندارید می توانید از مشاوران فروش پارس تکین کمک بگیرید تا بهترین محصول را تهیه کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که با توجه به مسی یا آلومینیومی بودن هادی کابل باید از پارس تکین مشاوره بگیرید تا بدانید که چه کابلی مناسب برای چه ولتاژی است، زیرا مثلا ولتاژ های سیم های برق مفتولی با ولتاژ سیم های برق افشان و سیم های ارت فرق می کند. پس باید هنگام خرید به مشخصات کابل مغان توجه کنید و بدانید که مثلا کابل مفتول تک رشته مسی است ولی افشان چند رشته ی با هادی آلومینیومی یا مسی است.

یکی دیگر از مشخصاتی که برای شما باید مهم باشد این است که عایق کابل ها از چه جنسی باشد، در حقیقت انواع مختلف عایق ها عبارتند از  :

  • عایق PVC
  • عایق TPR
  • عایق XLPET
  • عایق لاستیکی

که هر کدام مناسب برای نوع خاصی از کابل هاست، بهتر است قبل از نهایی شدن و ثبت سفارش از پشتیبانی پارس تکین بخواهید که برایتان مشخصات کابل مغان را به طور کامل شرح دهد تا از سر در گمی در بیایید و بتوانید محصول ایده آل برای کاربرد مورد نطرتان را خریداری کنید. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب ترین و با کیفیت ترین و با اصالت ترین محصولات توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار، به غایت اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، که شما عزیزان می توانید از طریق پشتیبانی از آخرین موجودی های سایت و لیست قیمت کابل ها و سیم ها با خبر شوید. شما مصرف کننده گرامی می توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نکته دیگری که قبل از خرید کابل باید به آن توجه کنید سطح مقطع سیم و کابل است، در واقع یکی از مهم ترین فاکتور هایی که قبل از خرید باید به طور دقیق آن را حساب کنید تا برق کشی با ولتاژ مورد نطرتان در محل به درستی انجام شود. حتما از مهندسان ساختمانی و پیمانکاران با تجربه مشورت کنید و یا از پارس تکین بخواهید تا رهانمایی تان کند زیرا سیم کشی آیفون و مریز های برق و سیستم های روشنایی لامپ و لوستر و تلفن با هم متفاوت است و تعداد رشته کابل ها و سطح مقطع آن ها با هم متفاوت است. این نکته را در نطر بگیرید که صرفا کابل ضخیم مناسب نیست و باید قطر عایق را در نطر بگیرید تا از بروز حوادت جلوگیری کنید. شرکت فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش با اصالت ترین محصولات توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار، به غایت اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، شما عزیزان می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی های سایت و لیست قیمت کابل ها و سیم ها با خبر شوید. شما مصرف کننده گرامی می توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *