شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

محصولات کابل مغان

محصولات کابل مغان

شرکت تولید کننده محصولات کابل مغان با نام تجاری سیم و کابل مغان ابتدا در دهه شصت کارش را در زمینه ی تولید انواع مختلفی از محصولات کابلی و سیمی شروع کرد و فقط چند سالی گذشته بود که توانست با تولید کردن کابل های با کیفیت و سیم های مختلف با سایر گروه های تولید کننده به رقابت بپردازد ، شاید برایتان جالب باشید برانید که این شرکت در همین جا متوقف نشد و پس از پیشرفت های ریز و درشتی که کسب می کرد پس از ده سال در اواسط دهه هفتاد شمسی توانست جوابگوی نیاز و تقاضای روز افزون صنعتگران ایرانی در زمینه کابل های مخابراتی باشد و کارخانه جدیدی به همین منظور احداث کرد که محصولات جدید و با کیفیت در این حوزه تولید کند .

پارس تکین با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات در زمینه کابل و سیم توانسته است با سالها تجربه ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسد، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و قیمت انواع مختلف محصولات کابل مغان با با خبر شوید. شما عزیزان می توانید در هر حجمی هر محصولی را سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظر دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای مشاوره همین الان کلیک کنید.

محصولات کابل مغان

محصولات برند مغان پارس تکین

از بین همه محصولات کابل مغان به سه دسته ی پر فروش کابل های مخابراتی ، کابل های آلومینیومی و کابل های افشان در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد، فرلموش نکنید که شما عزیزان می توانید همه این محصولات را با کیفیت بسیار عالی و در کمترین زمان درب محل تحویل بگیرید، کافیست همین حالا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

کابل ها مخابراتی

یکی از مهم ترین محصولات این شرکت کابل های مخابراتی هستند که در دسته بندی کابل های ارتباطی قرار می گیرند و از ضروری ترین و مهم ترین اجزای مورد نیاز برای برقراری ارتباط و انتقال دیتا به شمار می روند. همه انواع مختلف این کابل ها بدر دسته بندی های مسی و آلومینیومی در همین سایت موجود هستند . مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و قیمت انواع مختلف محصولات کابل مغان با با خبر شوید. شما عزیزان می توانید در هر حجمی هر محصولی را سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظر دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کابل های مخابراتی نوری

 انواع مختلف این کابل ها عبارتند از کابل های پلاستیکی و سیلیکایی که انتقال اطلاعات از طریق این دو کابل بسیار سریع تر رخ می دهد و به طور کلی کابل های مخابراتی نوری در دو دسته ی کابل مخابراتی درونی و بیرونی طبقه بندی می شوند. و در انواع مختلف خاکی، زمینی، هوایی، ژله فیلد و کانالی می توان از این کابل ها استفاده کرد. همانطور که قبل تر ذکر شد انواع کابل های مخابراتی مسی هم در بازار وجود دارند و همانطور که از اسمشان مشخص است هادی درون این کابل ها از جنس فلز مس است که از این کابل ها هم می توان به صورت هوایی و زمینی استفاده کرد، شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کابل های هوایی در برابر تابش اشعه های  نور خورشید از خو محافظت می کنند و این کابل ها به شدت در برابرخمیدگی انعطاف دارند و در محیط های داخلی ساختمان نیز استفاده می شوند.

پارس تکین با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات در زمینه کابل و سیم توانسته است با سالها تجربه ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسد،  شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و قیمت انواع مختلف محصولات کابل مغان با با خبر شوید. شما عزیزان می توانید در هر حجمی هر محصولی را سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظر دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

محصولات کابل مغان

کابل های آلومینومی از جمله پر فروش ترین محصولات کابل مغان

همانطور که از اسم این کابل ها مشخص است هادی درون این کابل ها از جنس فلز الومینیوم با خلوص بالا تهیه شده است که قادر است جریان الکتریکی را درونش هدایت کند. سالهاست که از فلزات غیر مغناطیسی مثل آلومینیوم برای تولید ایده ال ترین کابل ها استفاده می شود. از دیگر ویژگی های مثبت استفاده کردن از آلومینیوم در کابل ها این است که وزن نهایی آن کابل بسیار کمتر از کابل های مشابه مسی خواهد شد. فراموش نکنید که رسانایی بالا و مقاومت بالا در برابر کشش نیز از دیگر ویژگی های مثبت این جنس از هادی هاست.

یکی دیگر از محصولات کابل مغان که جدیدا مورد توجه بازاری ها و عمده فروشان کابل و سیم قرار گرفته است کابل های افشان مغان هستند که در سه دسته ی کابل های افشان، کابل های نیمه افشان و کابل های مفتولی طبقه بندی می شوند .

در حقیقت باید این نکته را مد نظر داشته باشید که هر کابلی که قابلیت خمیدگی و انعطاف پذیری خیلی زیادی باشد کابل افشان به شمار می رود . البته اغلب هادی درون این کابل ها از جنس مس است و رسانایی بیشتری در برابر سایر فلزات از خود نشان می دهد و طی مدت زمان طولانی بدون خراب شدن انعطاف پذیری بسیار زیاد خودش را حفظ می کند . پارس تکین با ارائه بهترین و باکگیفیت ترین محصولات در زمینه کابل و سیم توانسته است با سالها تجربه ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسد ، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و قیمت انواع مختلف محصولات کابل مغان با با خبر شوید.

شما عزیزان می توانید در هر حجمی هر محصولی را سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظر دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *