شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

لیست قیمت کابل کراسلینک

لیست قیمت کابل کراسلینک

کابل کراسلینک که با نام XLPE (پلی اتیلن متقاطع) شناخته می شود، نوعی کابل الکتریکی است که معمولا برای انتقال و توزیع برق استفاده می شود. کابل XLPE از یک ماده ترموست ساخته شده است، به این معنی که در برابر حرارت، رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. این باعث می شود که برای برنامه هایی که کابل در معرض شرایط سخت محیطی مانند تاسیسات زیرزمینی یا زیر آب قرار می گیرد، گزینه ایده آلی باشد. ما در این مقاله قصد داریم مشخصات و انواع کابل کراسلینگ و همچنین به بررسی لیست قیمت کابل کراسلینک بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر  همراه ما باشید.    

برای مشاوره همین الان کلیک کنید.

کابل کراسلینک چیست؟

اصلا چرا با این اسم خوانده می شود و چه نوع کابل برقی است؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که مهندسان وصنعتگران، همچنین فعالان بازار سیم و کابل برق و پیمانکاران و مصرف کنندگان خطوط توزیع نیرو از واژه کراسلینک (Cross link) برای معرفی گروهی از کابل ها استفاده می کنند. در حقیقت این واژه اشاره به جنس روکش و عایق برخی از انواع کابل های برق دارد. عنوان Cross link به شکل کامل ماده پلی اتیلن کراسلینک شده می گویند که در بیان جنس لایه های تشکیل دهنده کابل برق با مخفف صحیح نوشتاری XLPE به آن اشاره می شود برای مثال : 

Cu/XLPE/PVC . شرکت خوش نام فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب ترین و با اصالت ترین محصولات از جمله انواع مختلف کابل‌های کراس لینک توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و لیست قیمت کابل کراسلینک با خبر شوید. شما پیمانکار و مهندس سازه عزیز می توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

مطالعه کنید »نمایندگی سیم و  کابل مغان در تهران

ویژگی کابل کراسلینگ

 

ماده عایق XLPE توسط مولکول های پلی اتیلن با اتصال متقابل شیمیایی تولید می شود. این فرآیند استحکام و پایداری مواد را افزایش می دهد و توانایی آن را برای مقاومت در برابر دماهای بالا و تنش های الکتریکی بهبود می بخشد. کابل XLPE در مقایسه با کابل های عایق PVC (پلی وینیل کلراید) دمای کاری بالاتری دارد.

از ویژگی های کابل کراسلیتگ می توان به عایق الکتریکی، مقاومت شیمیایی، پایداری حرارتی و استحکام مکانیکی اشاره کرد. تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان آن به استفاده گسترده آن در صنایع انتقال نیرو، تولید کابل، خودروسازی، هوافضا و سایر صنایع کمک کرده است. عایق XLPE در دماهای بالا و پایین عمل می کند. XLPE به دلیل ساختاری که دارد در برابر سایش و سایر سایش و پارگی بسیار مقاوم است. همچنین دارای مقاومت در برابر برق با ولتاژ بالا، مواد شیمیایی و سایر مواد خطرناک است. عایق پلی اتیلن متقاطع نیز گزینه مقرون به صرفه تری است. انواع کابل از قبیل کابل 20 ولت کراسلینک و انواع دیگر از آن  را می توانید در سایت پارس تکین جستجو کنید. ما آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنیم.

توجه کنید که در حین فرآیندی که به آن شبکه ای کردن می گویند در ساختار عایق های پلی اتیلنی تغییراتی به وجود می آید که نتایج آن بهبود وضعیت وساختار شیمیایی و استقامت عایق پلی اتیلنی است پس از مطالب ذکر شده در بالا می توان نتیجه گرفت کلمه کابل کراسلینک می تواند برای همه انواع کابل های توزیع برقی که دارای این نوع عایق های پلی اتیلنی هستند به کار رود. البته چون بیشتر از عایق XLPE در کابل های فشار متوسط استفاده می شود، مصرف کنندگان واژه کراسلینک را غالبا برای دسته از این گروه کابل ها می دانند. توجه کنید که علاوه بر کابل های زمینی فشار متوسط، از پلی اتیلن کراسلینک شده در تولید انواع کابل های قدرتی مسی و آلومینیومی فشار ضعیف، کابل خودنگهدار فشار قوی و فشار ضعیف و حتی کابل های زمینی فشار قوی ( ۶۳ یا ۱۳۲ کیلو ولت ) نیز استفاده می شود.

برای خرید و گرفتن اطلاعات راجب کابل فشار قوی همین جا کلیک کنید.

مهم ترین نکته این است که پلیمرهای Crosslinked دارای ایمنی خیلی بیشتری در مقایسه با سایر کابل ها هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ماده پلی‌اتیلن‌ (PE) می تواند به راحتی در دمای 250 درجه سلسیوس برای چندین ساعت بدون ذوب شدن مقاومت کند. این کابل با عایق های PVC ترمو پلاستیک، جنس سیم های فولادی گالوانیزه دارای سطح مقطع گرد و بدون ذوب خیلی فوری به معنای کوتاه شدن فوری مدار در مکان‌ هایی است که، حفاظت خیلی قوی در مقابل صدمات مکانیکی و آتش سوزی ضروری می‌ باشند؛ برای مثال می توان از این کابل ها در مکان هایی مثل آسانسور، ساختمان‌های عمومی و بزرگ مانند مدارس، بیمارستان، سالن های تئاتر، فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها، کشتی‌ها استفاده کرد.

شرکت خوش نام فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با فروش مرغوب ترین و با اصالت ترین محصولات از جمله انواع مختلف کابل‌های کراس لینک توانسته است با سال ها تجربه و پشتکار، به هدف اصلی خود که رضایت مشتریان و مصرف کنندگان است برسد، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و لیست قیمت کابل کراسلینک با خبر شوید. شما پیمانکار و مهندس سازه عزیز می توانید در هر حجم و طولی، هر محصولی را از هر کجای کشور سفارش دهید و در نقطه ای که مد نظرتان دارید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

چه زمانی باید از کابل XLPE استفاده کرد؟

کابل XLPE معمولا در طیف وسیعی از کاربردها، از جمله توزیع برق در ساختمان ها، تاسیسات صنعتی و شبکه های برق شهری استفاده می شود. این در اندازه ها و پیکربندی های مختلف از جمله کابل های افشان، کابل کراسلینک آلمینیوم موجود است وبا ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط ​​و ولتاژ بالا استفاده کرد .

به طور خلاصه، کابل XLPE باید در صنایعی استفاده شود که سیم و کابل را در معرض موارد زیر قرار می دهند:

  •     شرایط دمایی شدید (بالا و پایین)
  •     کاربردهای الکتریکی ولتاژ بالا
  •     سایش و استرس
  •     آب و سایر مایعات
  •     مواد شیمیایی و سایر مواد خطرناک

کابل XLPE را می توان برای لوله کشی، معدن و کاربردهای مختلف الکتریکی استفاده کرد. کابل های پلی اتیلن متقاطع را می توان در سراسر صنایع شیمیایی و در صنعت گرمایش تجاری و مسکونی یافت. در مورد مطب های دندانپزشکی و سایر موسسات پزشکی، نگهداری از زمین در استادیوم ها و مکان های دیگر و بسیاری موارد دیگر را فراموش نکنید.

کابل CrossLink چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

مزایای استفاده از کابل های کراس لینک چیست؟

در حقیقت استفاده از کابل های کراس لینک خطرات ناشی از آسیب توسط فشارهای مکانیکی وارده و برش فلز، بدون خطر اتصال های کوتاه وآرک ناشی از آن ( جرقه الکتریکی ) را کاهش می دهد. توجه کنید که سیستم های عایق بندی سیم و کابل هستند که قابلیت اعتماد آن را تعیین و تضمین می ‌کنند. لازم است بدانید که عایق‌های جامد در واقع مقاوم ترین عایق ها در برابر روغن ها و متداول ‌ترین مواد عایقی مورد استفاده در مدارهای الکتریکی و برقی هستند، حتی در وسایلی که از عایق‌های گازی و یا مایع استفاده در آن ها استفاده می شود؛ اما ماده جامد باید حتما به صورت سری و پشت هم استفاده شود.

در بسیاری موارد، عایق جامد از ابتدا به صورت کاملا جامد مصرف می ‌شود ولی در برخی موارد بصورت محلول و نیمه جامد ( حاوی پلیمر ) نیز ممکن است استفاده شود. استفاده از این کابل ها امولسیون یا همان روغن کشش اصطکاک بین مفتول و حدیده را تا حد قابل قبولی کاهش می ‌د‌هد که باعث می شود که این کابل‌ ها طول عمر نسبتا بیشتری داشته باشند. برای آگاهی از لیست قیمت کابل کراسلینک از مشاوران فروش پارس تکین راهنمایی بگیرید.

  • مقاومت بیشتر در برابر ذوب شدن
  • کاهش خطر آسیب ناشی از فشار های مکانیکی و برش، عدم اتصال کوتاه و جرقه‌ی الکتریکی
  • وزن کم
  • قابلیت انعطاف پذیری مناسب
  • کاهش هزینه‌ی مواد اولیه (با استفاده از سیم و کابل کراس‌ لینک شده در هزینه‌های ناشی از آسیب به سیم و کابل صرفه‌جویی می‌شود. این نکته به خصوص با افزایش چشمگیر قیمت مس در سال‌های اخیر، که در سیم و کابل‌ها به کار می‌رود بسیار قابل توجه است. )
  • مقاومت بیشتر در برابر سایش و خوردگی
  • طول عمر بالاتر
  • سازگاری با محیط زیست

برای آگاهی از لیست قیمت کابل کراسلینک از مشاوران فروش پارس تکین راهنمایی بگیرید.

انواع کابل های عایق XLPE چیست؟

کابل‌های عایق‌دار XLPE (پلی‌اتیلن با پیوند متقاطع) به دلیل خواص عالی الکتریکی، حرارتی و مکانیکی به طور گسترده در سیستم‌های انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف کابل های عایق XLPE بر اساس کاربرد، ساختار و رتبه بندی ولتاژ آنها است. در اینجا برخی از انواع متداول ذکر شده است:

 کابل های عایق ولتاژ پایین XLPE: این کابل ها برای استفاده در شبکه های توزیع برق فشار ضعیف با درجه ولتاژ تا 1 کیلو ولت طراحی شده اند. آنها معمولاً در منازل، ادارات و کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

کابل های عایق ولتاژ متوسط ​​XLPE: این کابل ها برای استفاده در شبکه های توزیع برق فشار متوسط ​​با درجه ولتاژ تا 35 کیلو ولت طراحی شده اند. از آنها برای انتقال و توزیع برق در صنایع، مجتمع های تجاری و مناطق مسکونی استفاده می شود.

  کابل های عایق XLPE با ولتاژ بالا: این کابل ها برای استفاده در شبکه های انتقال برق با ولتاژ بالا با درجه ولتاژ تا 500 کیلو ولت طراحی شده اند. آنها برای انتقال و توزیع برق از راه دور بین نیروگاه ها و پست ها استفاده می شوند.

 کابل های عایق دار XLPE: این کابل ها دارای یک لایه محافظ اضافی به شکل زره فولادی یا نواری هستند. از آنها در کاربردهایی استفاده می شود که کابل در معرض فشار مکانیکی قرار می گیرد، مانند تاسیسات زیرزمینی یا زیر آب.

  • کابل های عایق XLPE بدون زره: این کابل ها فاقد هرگونه زره هستند و در کاربردهایی که خطر استرس مکانیکی وجود ندارد استفاده می شود.
  •     کابل های مقاوم در برابر آتش XLPE: این کابل ها به گونه ای طراحی شده اند که خواص الکتریکی خود را حتی در صورت آتش سوزی حفظ کنند. آنها در ساختمان‌ها، تونل‌ها و سایر کاربردهایی که ایمنی آتش‌سوزی حیاتی است استفاده می‌شوند.
  •     Instrumentation XLPE Insulated Cables: این کابل ها در سیستم های ابزار دقیق و کنترل که در آن انتقال سیگنال حیاتی است استفاده می شود. آنها ظرفیت خازنی کم و مقاومت عایق بالایی دارند که انتقال سیگنال قابل اعتماد را تضمین می کند.

انتخاب نوع مناسب کابل عایق XLPE به کاربرد و ولتاژ مورد نیاز بستگی دارد.

 

 

بهترین ارائه کننده کابل کراسلینک

در بازار ایران برندهای مختلفی در راستای تولید و پخش انواع کابل های برق فعال هستند. سیم و کابل مغان یکی از برندهای معروف سیم و کابل در کشور است. بی شک این برند بهترین ارائه کننده کابل کراسلینگ می باشد. در ساختار این کابل از بهترین متریال استفاده می شود. ما نماینده رسمی این شرکت برای فروش انواع سیم و کابل می باشیم و نهایت تلاش خود را داریم انواع کابل را با قیمت مناسب به  فروش برسانیم.شما می توانید انواع کابل های مغان اعم : کابل کراسلینک، سیم و کابل های زمینی ، ساختمانی، کابل‌هایی با روکش لاستیکی، کابل‌های هوایی، کابل‌های کنترل و ابزار دقیق، کابل‌های مخابراتی و کوآکسیال، کابل‌های فشار متوسط و فشار ضعیف و فشار قوی را از ما تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق شماره و شبکه های اجتماعی که در سایت معرفی شده است ارتباط برقرار کنید. مشاوران فروش ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز شما هستند و پس از ثبت سفارش سریعا محصول مورد نظر را ارسال می کنند.

لیست قیمت کابل کراسلینک

برای دریافت لیست قیمت کابل کراسلینک می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در مجموعه ما کابل کراسلینک مغان به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید کابل کراسلینک در پارس تکین با شماره ها و شبکه های اجتماعی که در سایت اعلام شده است تماس بگیرید. برای این منظور از قسمت تماس با ما در سایت کلیک کرده و در گوشه سمت چپ انواع راه های ارتباطی اعلام شده است. این مجوعه تلاش کرده است که کابل کراسلینک مغان را به طور مستقیم به دست مشتری برساند. ما برای افرادی که خریدار عمده کابل کراسلینک هستند تخفیفات باورنکردنی در نظر گرفته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت کابل کراسلینک

جمع‌بندی

کراس لینک در حقیقت فرآیندی است که در آن از روکش‌های پلی‌اتیلن خاصی برای همه اتصالات تأسیساتی و الکترونیکی همچون لوله‌، سیم‌، کابل‌ و غیره استفاده می‌ شود. در حقیقت کرالینک کردن باعث افزایش مقاومت اتصالات در مقابل دما، رطوبت و فشار آب می‌ گردد توجه کنید که در مقابل خوردگی توسط مواد خورنده شیمیایی نیز مقاومت بالایی را برای اتصالات مختلف ایجاد می‌ کند. جالب است بدانید که صنعت جهانی در حال پیشروی به سمت استفاده‌ ی هرچه بیشتر از کراس‌لینک است و این امر باعث به وجود آمدن ایمنی بیشتر در سراسر جهان می‌ رود. برای آگاهی از لیست قیمت کابل کراسلینک از مشاوران فروش پارس تکین راهنمایی بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *