شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

لیست قیمت کابل خود نگهدار فشار ضعیف

قیمت کابل خودنگهدار 35

کابل های خودنگهدار که برای انتقال و توزیع نیرو در خطوط هوایی استفاده می شوند در واقع دسته ای از كابل های قدرتی ، دارای عایق هستند که معمولا در روی دکل ‌ها و پایه های توزیع برق ، توسط یك یا چند نگهدارنده نصب و ثابت نگه داشته می شوند . سابقه و تاریخ استفاده از این کابل های خود نگه دار برای اولین بار به اواسط قرن 20 میلادی و در کشور اروپایی فرانسه بر می گردد ، با این وجود سابقه به کار گیری و استفاده از کابل های خودنگهدار در شبکه های توزیع برق ایران خیلی طولانی نیست ولی با توجه به مزایای متعدد مورد استقبال قرار گرفته است و جایگاه کاربری مناسبی در بین مصرف کنندگان دارد . در واقع این کابل ها خصوصیات نسبتا بهتری نسبت به هادی های آنیل نشده از جنس مس ارائه می دهند . همچنین با توجه به عایق دار و روکش دار بودن این کابل ها امکان بروز اتصالی های کوچک و بزرگ بین رشته ها و نیز سرقت برق تا حد زیادی از بین می رود . شرکت خوش نام فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با ارائه با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات از جمله انواع مختلف کابل‌های خود نگهدار توانسته است با سالها تجربه و پشتکار ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتریانش است برسد ، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و لیست قیمت کابل خود نگهدار فشار ضعیف با خبر شوید . شما پیمانکار و مهندس سازه عزیز می توانید در هر حجم و طولی ، هر محصولی را از هر کجای ایران سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظرتان دارید ، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

مطالعه کنید » لیست قیمت کابل فشار ضعیف

انواع کابل های خود نگهدار و لیست قیمت کابل خود نگهدار فشار ضعیف

در حقیقت كابل های خودنگه دار را می توان به طور کلی در دو دسته فشار ضعیف و فشار متوسط طبقه بندی كرد . توجه کنید که اگر بخواهیم ساختار درونی این کابل های خود نگهدار را بررسی کنیم باید بگوییم که کابل های خودنگهدار همیشه دارای عایق نوع XLPE و هادی هایی از جنس آلومینیوم و همچنین دارای یک سیم نگهدارنده تحت عنوان مسنجر هستند ، که جنس این سیم مسنجر برای کابل های 20 کیلو ولتی از جنس آلیاژ فولاد و برای کابل های فشار ضعیف تر معمولاً از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد. توجه کنید که همیشه در ساختار کابل خودنگهدار از نوع فشار ضعیف از سیم نگه دارنده به عنوان سیم نول استفاده می شود . شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای استعلام لیست قیمت کابل های خودنگهدار فشار ضعیف با پشتیبانی سایت پارس تکین تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید .

مشخصات دقیق کابل خودنگهدار فشار ضعیف

شاید لازم است بدانید که طبقه بندی و اسم گذاری کابل های خود نگه دار تک فاز و سه فاز فشار ضعیف بر اساس تعداد رشته های تشکیل دهنده آن به شرح زیر است :

  • کابل های خودنگهدار شش رشته ای : سه رشته ای فاز، یک رشته ای روشنی معابر و یک رشته ای نول ، یک رشته ای نگه دارنده
  • کابل های خودنگهدار پنج رشته ای : سه رشته ای فاز، یک رشته ای روشنی معابر و یک رشته ای نول نگه دارنده
  • کابل های خودنگهدار سه رشته ای : یک رشته ای فاز، یک رشته ای روشنی معابر و یک رشته ای نول نگه دارنده
  • کابل های خودنگهدار دو رشته ای : یک رشته ای فاز و یک رشته ای نول ( مخصوص کابل سرویس رسانی به مشترکین و تغذیه رسانی تک فازی )

شرکت خوش نام فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با ارائه مرغوب ترین محصولات از جمله انواع مختلف کابل‌های خود نگهدار توانسته است با سالها تجربه ، به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسد ، شما عزیزان می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و لیست قیمت کابل خود نگهدار فشار ضعیف با خبر شوید . شما می توانید در هر حجمی ، هر محصولی را از هر کجای ایران سفارش دهید و در نقطه ای از ایران که مد نظرتان دارید ، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

مطالعه کنید » قیمت کابل خودنگهدار 35

فراموش نکنید که ترتیب صحیح نگارش سطح مقطع رشته ها در کابل های سه فاز پنج رشته ای به شرح زیر است :

3*A+L+M&N

و همچنین لازم است بدانید که ترتیب نگارش سطح مقطع رشته ها در کابل های خودنگهدار تک فازی با هادی روشنایی به شرح زیر است :

1*A+L+M&N

همچنین این ترتیب ها در کابل های خودنگهدار تک فاز بدون هادی روشنایی به شرح زیر است :

1*A+N+M

  • A : سطح مقطع نامی هادی های فاز
  • L: سطح مقطع نامی هادی های روشنایی معابر
  • M&N : سطح مقطع نامی هادی های نول نگه دارنده

مطالعه کنید »نمایندگی سیم و  کابل مغان در تهران

مقطع اسمی کابل های خود نگه دار از نوع فشار ضعیف تک فاز و سه فاز کاملاً استاندارد، بر حسب میلی متر مربع به شرح زیر است :

کابل های خودنگهدار سه فازی ( شش رشته ای )

  • 3*25+25+16+16
  • 3*35+35+25+25
  • 3*50+50+25+25
  • 3*70+70+25+25
  • 3*95+95+25+25
  • 3*120+120+25+25

شرکت خوش نام فروش سیم و کابل پارس تکین نوآوران با ارائه با کیفیت ترین محصولات از جمله انواع مختلف کابل‌های خود نگهدار توانسته است به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسد ، شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی سایت و ارتباط گیری با مشاوران فروش سایت از آخرین موجودی ها و لیست قیمت کابل خود نگهدار فشار ضعیف با خبر شوید . شما پیمانکار و مهندس سازه عزیز می توانید در هر حجم و طولی ، هر محصولی را از هر کجای ایران سفارش دهید و در نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که مد نظرتان دارید ، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *