شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

خرید و قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم از پارس تکین با کیفیت بالا و گارانتی

کابل آلومینیوم مغان

برای آشنایی بیشتر با کابل 3*150+70 آلومینیوم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. کابل های برق در انواع و اقسام مختلفی تولید میشوند، که یکی از انواع کابل مغان های برقی، کابل آلومینیومی است. که این نوع کابل را معمولا به نام کابل هادی یا کابل قدرت میشناسند، در صنعت فلزسازی فلزهای گوناگون و مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد مانند، مس، سرب، فولاد و آلومینیوم، که البته  هرکدام از آنها نسبت به استفاده ای که از آنها میشود مزایا و همچنین عیب هایی دارند، در صنعت کابل و سیم به این دلیل که قیمت کابل و سیم مقرون بصرفه و پایین باشد کابل برقی را با هادی آلومینیومی تولید می کنند.

در بیشتر مواقع فکر میکنند که فلز آلومینیوم بخاطر مقاومت بسیار بالایی که دارد نمیتواند به عنوان جایگزین فلز مس باشد، و افت ولتاژ ایجاد میکند و باعث بالا رفتن دمای کابل میشود، ولی اینگونه نیست اگر  کابل برق با هادی آلومینیومی را طبق اصول کابل مسی انتخاب میکنید، مشکلی به وجود نخواهد آمد. با وارد شدن در سایت پارس تکین  با بهترین کیفیت و بهترین قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم  را خریداری کنید.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم در پارس تکین

خرید و قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم از مغان با کیفیت بالا و گارانتی

یکی از دلایلی که کابل مس و کابل آلومینیوم را متمایز میکند، قیمت این دو است،به دلیل پایین بودن قیمت کابل آلومینیوم و کابل مس مصرف این دو در برهه هایی افزایش و نیز کاهش یافته است.و اکنون قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم یک سوم کابل مس است.و گفتنی است کابلی با سایز بالا قیمت بالاتر و گران تری  نسبت به کابل های فشار ضعیف دارد.

 کابل آلومینیومی و کابل مس

هادی های کابل آلومینیومی همانند کابل مس کاربرد دارند و هردو کار انتقال جریان الکتریکی را انجام میدهند. در زمان های قبل تر کابل مس از بهترین کابل برف و کابل قدرت بوده است ولی با گذشت زمان و گران شدن مس افراد کمتری به دنبال کابل مس میروند و به دنبال خرید کابل آلومینیومی میروند. با تمام این توضیحات گفتنی است که تفاوتی ندارد که شما کابل مس یا آلومینیوم را خریداری کنید زمانی که جنس شما بی کیفیت و نامرغوب باشد، پس باید هنگام خرید به استاندارد های ساخت توجه کنید. شرکت پارس تکین با ارائه بهترین کابل های آلومینیومی و همینطور بهترین  قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم در خدمت شما عزیزان است.

مطالعه کنید» نمایندگی سیم و  کابل مغان در تهران

مزیت کابل آلومینیومی

در بین مزیت های زیاد کابل آلومینیومی، باید به این موارد نیز توجه داشت که خطر سرقت شدن در کابل های آلومینیومی بسیار کمتر از کابل های مسی است، و با خیالی آسوده میتوان در هر مکانی از کابل آلومینیومی استفاده کرد، و از نظر وزنی تیز کابل آلومینیومی سبک تر از کابل مسی است، و اگر از آلیاژ استاندارد برای تولید این کابل استفاده سود عمر مفید کابل آلومینیومی بسیار بالا است. شرکت پارس تکین با بهترین  قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم ، به شما عزیزان کابل هایی با امنیت و کیفیت عالی را ارائه میدهد.

انواع کابل آلومینیومی

کابل آلومینیوم در بازار به صورت تک هسته ای و چند هسته ای با غلاف  لاستیکی موجود میاشد.

مطالعه کنید : کابل آلومینیوم لاله زار

کابل آلومینیوم خودنگهدار

برای  اتصال برق از طریق خطوط هوایی  از کابل خودنگهدار استفاده میشود، به علت قیمت مناسب این کابل دارای صرفه اقتصادی میباشد و زمانی که نخواهیم کابل زمینی را. مورد استفاده قرار دهیم از این کابل استفاده میکنیم.وزن کابل خودنگهدار بسیار سبک است و در صورتی که در تولید این کابل استانداردها رعایت شود عملکرد الکتریکی خوبی برای  ایجاد یک مسیر ارتباطی از راه دور و همچنین بدون تداخل را دارد و بسیار خوب پشتیبانی میکند. شرکت پارس تکین انواع کابل هارا برای مصارف گوناگون با بهترین مرغوبیت و بهترین  قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم به شما عزیزان که کیفیت برایتان مهم است ارائه میکند.

قسمت های اصلی کابل خود نگهدار

طراحی این کابل از چند قسمت به صورت مجزا تشکیل شده است که با هم مورد بررسی قرار میدهیم، قسمت  اصلی از فلز آلومینیوم تشکیل شده است که وظیفه انتقال برق را دارد، روکش یا به اصطلاح عایقی که هسته مرکزی را دربرمیگیرد و البته جنس و کیفیت عایق تاثیر زیادی در عمر مفید کابل دارد، و در آخر اتکا کننده کابل که  در محل اتصالی برای نگه داشتن کابل مورد استفاده قرار میگیرد.

نکاتی در مورد خرید کابل آلومینیوم

نکاتی در مورد خرید کابل آلومینیوم

در هنگام نصب کابل دقت کافی داشته باشید زیرا اگر کابل در محل درست و صحیح خود قرار نگیرد،  و طبق استاندارد های از پیش تعیین شده نصب نشود، مقاوت کابل بسیار پایین می آید به صورتی که حتی از کابل های مسی نیز آسیب پذیر تر میشود. باید توجه داشت در یک کابل آلومینیومی عدد مقاومت باید بسیار کم و پایین باشد.

کابل آلومینیوم زره دار

 

 آلومینیوم زره دار، همان طور که از نامش پیداست  بسیار بادوام و همینطور از حفاظت بالایی برخوردار لست، به صورتی که در برابر خورندگی و نیز رطوبت، گرما، خرد شدن و…. بسیار مقاومت بالایی دارد. وزن و جنس سخت این نوع کابل ها بسیار بیشتر است به صورتی که در مواردی که مقاومت کابل از اهمیت زیادی برخوردار است از این کابل استفاده میکنیم. انواع این کابل به عنوان( فشار ضعیف و فشار قوی) تولید میشود.

جنس زره ای که در این کابل به کار رفته است از مفتول های آلومینیومی نوارها و سیم های بافته شده بسیار مقاوم  تشکیل شده ودر برخی موارد فولاد گالوانیزه استفاده میشود. روکش عایقی که برای کابل زره دار استفاده میشود از جنی(pvc) است که در مقابل رطوبت و حفظ  و نگهداری نیروی الکتریسیته  جریان درونی کابل متعادل می باشد. و البته گفتنی است معمولا کابل های تک هسته ای زره پوش میشوند،و از زره آلومینیومی به جای فولادی استفاده میشود.

در آخر، شما عزیزان میتوانید با وارد شدن در سایت شرکت پارس تکین کلیه کابل های مدنظر خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت کابل 3*150+70 آلومینیوم  را از این شرکت خریداری کنید و با کابل های دیگر مقایسه کنید و متوجه کیفیت بسیارعالی و با دوام  کابل های پارس تکین بشوید و از قیمت های بسیار مناسب که برای انواع کابل های تولید شده و ارائه شده با بهترین مواد که از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است بهره مند شوید، هدف شرکت پارس تکین رضایت شما  مشتریان و خریداران عزیز است تا در کمال آرامش و با خیالی آسوده از محصولات ما استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *