شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

بهترین برند سیم و کابل در ایران | بررسی تخصصی برند کابل و سیم

بهترین برند سیم و کابل در ایران

یکی از مهمترین مرحله در پروژه های برق کاری استفاده از کابل های برق با بهترین برند می باشد و حتی میتوان گفت شرط اول در موفقیت پروژه سفارش بهترین برندهای کابل برق و بهترین برند سیم می باشد. همچنین  تکنسین برای انجام پروژه ها، باید با کابل افشان و یا معمولی آشنایی داشته باشد تا بتواند از کابل برق مناسب برای آن پروزه استفاده نمایید.

شرکت پارس تکین آماده ارائه مشاوره برای داشتن خریدی مطمئن و با کیفیت می باشد.

برای مشاوره در واتساپ و خرید انواع کابل همین جا کلیک کنید.

نکات مهم برای خرید سیم و کابل با کیفیت

انتخاب سیم و کابل برق یکی از حساس ترین مرحله عبور جریان الکتریسیته از ان  می باشد و جزئی جدایی  ناپذیر در دنیای تکنولوژی می باشد. با بررسی عوامل مهم در مورد سیم و کابل که در ادامه به آن اشاره شده است میتوان بهترین انتخاب در خرید سیم و کابل را داشت.

نکات مهم برای خرید سیم و کابل با کیفیت

۱.مکان و شرایط به کارگیری سیم و کابل

سیم و یا کابلی که جریان برق را از خود عبور میدهد نسبت به مکان های مختلف مثل زیر زمین و یا روی دیوار و همچنین دمای محیطی که سیم و کابل در آن قرار میگیرد فرق میکند.بنابراین برای خرید سیم  وکابل باید به شرایط محیط و محل نصب توجه کامل داشته باشیم.

برای مشاوره همین الان کلیک کنید.

۲.ابعاد ظاهری سیم و کابل

عواملی که باعث انتخاب یک سیم و کابل به عنوان برندی خوب و باکیفیت می شود وضعیت ظاهری ازجمله قطر و سطح سیم می باشد. قطر سیم کابلی که انتخاب می کنیم بستگی به مقدار جریان برقی که از آن عبور می کند دارد.هر چقدر قطر سیم بزرگتر باشد جریانی که از آن عبور می کند هم بیشتر خواهد بود. در صورت استفاده سیم با قطر کم برای جریان های بالا ممکن است خسارت هایی مانند آتش سوزی واز بین رفتن سیم کشی را در پی داشته باشد. بنابراین بهتر است با برندهای داخل بازار آشنایی داشته  باشیم.

بیشتر بدانید: لیست بهترین تولید کننده های سیم و کابل در ایران کدام اند؟ + جدول قیمت کابل مغان

معرفی بهترین مارک های سیم و کابل در ایران

کابل های برق با توجه به استاندار های مختلف جهانی که معروف ترین آنها iec می باشد برای تولید هرسیم یا کابل عوامل و مشخصاتی مد نظر می باشد که برای مثال  سیم افشان به تعداد رشته ها و ضخامت هر تار، قار گرفتن ترتیب لایه ها، رنگ بندی سیم های کابل ، مقدار ضخامت عایق و روکش سیم و کابل تا بتوان سیم و کابل با کیفیت و با استاندار تولید و روانه بازارنماییم.

از مهمترین برند های بازار:

  1. سیم و کابل مغان
  2. سیم و کابل ابهر
  3. سیم و کابل یزد

معرفی بهترین مارک های سیم و کابل در ایران

شرکت سیم و کابل مغان

این شرکت در سال 1361 با تسلط و تمرکز بر روی سیم و کابل فشار ضعیف در شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان تولید خود را آغاز و پس از گذشت یک دهه توانست با تولید و عرضه سیم و کابل  در بازار یکی از بهترین برند  را دراین  زمینه به خود اختصاص دهد  و به سبب افزایش میزان تقاضا ، شرکت سیم  وکابل مغان درصدد بر آمد تا واحد جدیدی جهت تولید کابل های  مخابراتی را به صورت تخصصی احداث نماید.

پس از گذشت چندین دهه و پیشرفت و افزایش بخش های صنعتی و پتروشیمی  و نفت و گاز و … کشور، شرکت سیم و کابل مغان برای تولید و تامین نیاز این بخش ها  شروع به احداث واحد های مختلف در زمینه تولید انواع سیم،  کابل خاص، غلاف سربی و کابل های فشار قوی و ضعیف نمود. شرکت سیم و کابل مغان در حال حاضر در میان بهترین برند سیم و کابل در کشور شناخته شده و هر روز جهت تولید محصولات جدید وهمچنین افزایش دانش خود برای تولید محصولات با کیفیت تر تلاش میکند.

شرکت پارس تکین نماینده رسمی  سیم و کابل مغان ارائه دهنده محصولات این شرکت می باشد. با توجه به موارد ذکر شده و استاندارهایی که برای تولید سیم و کابل نیاز می باشد این شرکت هم از نظر قدمت تولید و هم رعایت استاندار های مورد نیاز از بهترین برند های موجود در بازار می باشند.

 

بررسی سیم و کابل های برند مغان

سیم و کابل مورد استفاده در پروژه ها و ساختمان باید هم از نظر عبور سرعت جریان الکتریسیته دارای رسانا و هم از نظر عایق از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا از خطرات ازجمله آتش سوزی و پارگی جلوگیری نماید. سیم و کابل مغان بدلیل استفاده از رشته ها و غلاف های سربی و مواد اولیه عایق و روکش از نظر کیفیت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

همچنین شرکت سیم و کابل مغان بدلیل داشتن محصولات مختلف میتواند در تمام زمینه هایی که نیاز به سیم و کابل می باشد را از طریق نماینده رسمی خود شرکت پارس تکین به متقاضیان ارائه نماید.

بررسی سیم و کابل های برند مغان | معرفی بهترین مارک های سیم و کابل در ایران

انواع محصولات سیم و کابل مغان

شرکت سیم وکابل مغان  پیشرو در تولید انواع سیم و کابل در کشور است.این برند  شناخته شده ترین و محبوب ترین محصولات سیم و کابل را داراست.در ادامه نمونه هایی از محصولات سیم و کابل مغان آشنا می شویم.

 

کابل افشان  مغان

کابل افشان یکی از کابل هایی به راحتی خم میشود و از انعطاف پذیری بالایی برخودار میباشد. جنس این کابل از مس یا آلومینیوم می باشد. جنس عایق این کابل از pvc  و یا xlpe که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

کابل نسوز مغان

کابل نسوز بدلیل داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما در مواردی که سیم یا کابل در مکان هایی که حرارت بسیار زیادی نیاز می باشد استفاده می شود از جمله این مکان ها فشار قوی ، پمپ آتش نشانی، جوشکاری و شرایط اضطراری بدون برق می باشد.

کابل کنترل و ابزار دقیق

این کابل از نظر کاربردی بیشتر برای انتقال اطلاعات و دادها استفاده میشود. کابل ابزار دقیق استاندارد دامنه حرارتی آن بین 30 منفی تا مثبت 70 درجه سانتیگراد می باشد.

  • کابل کواکسیال مغان
  • کابل های هوایی
  • کابل های قدرت
  • کابل های مخابراتی
  • کابل های متوسط
  • کابل فشار قوی

و کابل های ساختمانی نیز از نمونه های بارز این برند می باشد.

کابل کنترل و ابزار دقیق | معرفی بهترین مارک های سیم و کابل در ایران

نتیجه گیری

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و ساخت و ساز نیاز به انواع سیم و کابل بیش از پیش می باشد و شرکت های تولید و عرضه کننده این محصولات نیز بسیار گسترده هستند. نکته مهم در تهیه سیم و کابل اطلاع دقیق از استاندارد ها و بررسی آن می باشد. شرکت سیم و کابل مغان یکی از بهترین برندهای عرضه شده در بازار می باشد.

محصولات این برند را می توانید از نمایندگی های رسمی مغان در کشور تهیه نمائید. شرکت پارس تکین با سال ها تجربه و تخصص، یکی از بزرگترین نمایندگی های این برند است و آماده همکاری و ارائه خدمات به شما می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *