شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

سیم و کابل مغان

شرکت پارس تکین نمایندگی کابل مغان در لاله زار تهران می‌باشد.

شرکت سیم و کابل مغان در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف در شهرستان شاهرود آغاز کرد. شرکت بعدها توانست با تکیه بر دانش و تخصص همکاران و استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب پیشرفت قابل توجهی بکند و به محصولات خود تنوع بیشتری دهد. شرکت کابل مغان دارای گواهینامه ‏iso ۱۴۰۰ می‌­باشد.

شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی کابل مغان

بهترین قیمت محصول

تضمین اصالت کالا​

ارسال به تمامی نقاط

مشاوره رایگان

لیست قیمت سیم و کابل مغان

لیست قیمت کابل مغان شاهرود بروز می باشد.

قیمت کابل مغان

قیمت سیم مغان

کابل افشن مغان

سيم نايلون مغان

سیم افشن مغان

کابل افشان مغان

سيم افشان مغان خطدار

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۶۳ کیلوولت

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۲۳۰ کیلوولت

کابل فشار قوی مغان (HV) با ظرفیت ۱۳۲ کیلوولت

کابل افشن نسوز مغان

کابل قدرت فشار متوسط مغان (MV) با ظرفیت ۶ کیلوولت

کابل قدرت فشار متوسط مغان (MV) با ظرفیت ۲۰ کیلوولت

کابل قدرت فشار متوسط مغان (MV) با ظرفیت ۱۱ کیلوولت

کابل قدرت فشار متوسط مغان (MV) با ظرفیت ۳۰ کیلوولت

کابل فشار ضعیف مغان (LV) با ظرفیت ۰.۶ کیلوولت

کابل فشار ضعیف مغان (LV) با ظرفیت ۱ کیلوولت

کابل آلومينيوم مغان

کابل زمینی نسوز مغان

کابل زمینی مغان

سيم زمینی زير گچی مغان

سيم زمینی جريدار مغان

سیم زمینی تک لا مغان

کابل جوش و لاستیک مغان

سوالات متداول در مورد شرکت کابل مغان

بله، در خرید های عمده تخفیف اعمال می شود اما درصد تخفیف به صورت روزانه متغیر است که در هنگام نهایی کردن سفارش بر روی فاکتور شما لحاظ می شود.

بله متاسفانه یکی از شرکت های تولید کننده با تشابه نام اقدام به تولید کابلی مشابه کابل مغان نموده که قیمت بسیار پایین تری داشته ولی کیفیت مناسبی ندارد.

در حال حاضر کابل مغان یکی از بهترین و اعلاترین برند های تولید کابل و سیم در کشورمان می‌باشد.

یکی از مزایای مهم خرید از نمایندگی های کابل مغان قیمت مناسب تر و همچنین ارائه محصول اصل و مرغوب می‌باشد.

فروشگاه پارس تکین تنها نماینده رسمی برند مغان شاهرود در شهر تهران می باشد که کالاهای اصل و باکیفیت را به قیمت نمایندگی به فروش می رساند.

کافیست با شماره های ذکر شده در ذیل این صفحه تماس بگیرید همکاران ما در خدمت شما خواهند بود.

سیم و کابل برق مغان

توضحات کامل درباره سیم و کابل مغان و روش های خرید محصولات و مدارک نمایندگی شرکت پارس تکین را در ادامه بخونید

سیم برق مغان

 سیم افشان یکی از بهترین و پرفروشترین سیم­های موجود در شرکت مغان است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و با کیفیت بالا ساخته شده و عمر بسیار طولانی دارد. سیم مفتول مغان از جمله سیم­های سخت است که انعطاف پذیری آن بسیار پایین است، اما دوام بسیار بالایی در محیط های سخت دارد و مستحکم می­‌باشد.

کابل برق مغان

 کابل­‌های قدرت، کابل­‌های کنترل و ابزاردقیق کابل‌­های مخابراتی و کواکسیال، کابل­‌های قدرت فشار متوسط و قوی، کابل‌های هوایی کابل با روکش لاستیک، از جمله محصولات این شرکت می­باشد. هر کدام از این کابل­ها به منظور خاصی تولید شده اند. کابل­های هوایی که جز کابل­های خود نگهدار هستند،  بیشتر در توزیع برق در شهرها و روستاها مورد استفاده قرار می­گیرد،  این نوع کابل ها با کاهش هزینه نصب و نگهداری و بهره برداری ایمنی و قابلیت اطمینان بالاتر، اتلاف توان کمتر، پایداری در تنظیم ولتاژ، بسیار مناسب هستند یا کابل کنترل که وظیفه انتقال سیگنال­های کنترلی، حفاظتی یا اندازه گیری در مدارات کنترل را بر عهده دارد و ارسال فرامین در جهت کنترل تجهیزات در محیط های صنعتی امکان پذیر می­کند. از دیگر کابل­های موجود که هر کدام کاربرد مشخصی دارند.

خرید کابل مغان

  در حال حاضر کابل مغان یکی از بهترین و عالی­ترین برندهای تولید کابل و سیم در ایران می­باشد. قیمت سیم و کابل مغان اقتصادی و مقرون به صرفه هست. با توجه به کیفیت بالا توانسته رضایت مشتریان را درد چند دهه فعالیت خود جلب کند.

قیمت سیم مغان و کابل مغان در سایت پارس تکین قابل مشاهده هست.

نمایندگی سیم و کابل مغان تهران

 پارس تکین نماینده رسمی کابل مغان می­باشد که محصولات را بدون واسطه به مشتریان ارائه می­دهد. شما عزیزان می­توانید خرید سیم مغان و خرید کابل مغان و دیگر برندهای موجود را به صورت حضوری و غیرحضوری آنلاین از طریق سایت انجام دهید و در صورت نیاز به مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

نمایندگی سیم و کابل مغان در تهران

شعبه تهران شرکت پارس تکین نوآوران

نمایندگی سیم و کابل مغان در تهران یکی از شرکت‌های معتبر و معروف در زمینه تولید و توزیع محصولات کابل‌های ارتباطی است. این شرکت در حوزه تولید انواع کابل‌های فیبر نوری، کابل‌های مسی، کابل‌های کواکسیال و سایر محصولات ارتباطی فعالیت می‌کند. محصولات سیم و کابل مغان برای استفاده در شبکه‌های ارتباطی مخابراتی، شبکه‌های اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی و سایر صنایع ارتباطی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت سیم و کابل مغان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا، به تولید محصولات با کیفیت بالا و عملکرد بهینه می‌پردازد. این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، از تیم فنی و مهندسی قوی و پشتیبانی فنی قابل اعتماد بهره می‌برد.

نمایندگی سیم و کابل مغان تهران تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، نیازهای گسترده‌ای از جمله ارتباطات صوتی و تصویری، انتقال داده‌ها، اینترنت پرسرعت و انواع شبکه‌های ارتباطی را برآورده کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی سیم و کابل مغان در استان تهران، می‌توانید به وب‌سایت رسمی آنها مراجعه کنید.

نمایندگی سیم و کابل مغان در مشهد

شعبه مشهد شرکت پارس تکین نوآوران

شرکت پارس تکین نوآوران نمایندگی رسمی سیم و کابل مغان در شهر مشهد خراسان رضوی است برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس نمایندگی مشهد از قسمت تماس با مااقدام کنید. نمایندگی سیم و کابل مغان مشهد عرضه کننده انواع محصولات کابل برق فشار قوی می‌باشد.

شرکت سیم و کابل مغان یک شرکت تولیدی و عرضه کنندهٔ محصولات کابل‌های ارتباطی است. این شرکت در زمینهٔ تولید و عرضه کابل‌های فیبر نوری، کابل‌های مسی، کابل‌های کواکسیال و سایر محصولات ارتباطی فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی قوی و پایدار برای صنعت ارتباطات در ایران و منطقه است.

راهنمای خرید سیم و کابل مغان

 نمایندگی کابل مغان لاله زار

از کابل برق برای انتقال نیروی الکتریکی استفاده می شود. کابل های برق اتصال را فراهم می کنند و به نیروگاه ها، شبکه های رایانه ای سیمی ، تلویزیون ها ، تلفن ها و سایر دستگاه های الکتریکی اجازه کار می دهند.

در کابل های با قدرت متوسط تا زیاد که ولتاژ بالایی دارند در داخل محافظ خارجی ، سیم های رسانا ممکن است به صورت جداگانه در غلاف های عایق محصور شوند. هادی های الکتریکی معمولاً از مس ساخته می شوند. انواع مختلفی از کابل های الکتریکی وجود دارد که از نظر پیکربندی ، اندازه و عملکرد با هم متفاوت هستند.

نوع کابل با توجه به مواد و مشخصات نامگذاری شده متفاوت است. در ادامه به بررسی انواع کابل ها می پردازیم.

انواع محصولات کابل مغان

محصولات کابل مغان را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم

کابل های ابزار دقیق مغان

خانواده کابل های کنترل و کابل ابزار دقیق یکی از بزرگترین ، اصلی ترین ، پر کاربرد ترین و با اهمیت ترین کابل ها در صنعت برق و الکترونیک می باشند.

خرید کابل مغان ابزار دقیق به دلیل تعدد در ساختاری که دارد ، دارای قابلیت های مختلفی همچون مقاومت در برابر نویز پذیری از امواج درونزا و برونزا و مقاومت در برابر تداخلات و تاثیر پذیری از کابل های همجوار و یا منابع تولید امواج الکترو مغناطیس می باشد. نمایندگی کابل مغان لاله زار مجموعه کاملی از کابل های ابزار دقیق و کنترل ولتاژ پایین را برای استفاده در کاربردهایی مانند سیستم های اتوماسیون ، خطوط تولید و سیستم های اندازه گیری ارائه می دهد.

کابل های کنترل ما همچنین برای اندازه گیری جریان ، فشار سنج ، سوئیچ های قابل برنامه ریزی ، کنترل کننده های قابل برنامه ریزی ، مانیتورهای سلول بار و بسیاری موارد دیگر ایده آل هستند. این کابل ها با بالاترین استانداردهای صنعت ساخته شده اند و همچنین از حفاظت در برابر تداخل الکترومغناطیسی مستقیم (EMI) و اطمینان از حداقل تلفات سیگنال برخوردار هستند. انتخاب کابل کنترل مناسب برای برنامه شما مهم است. کارکنان ما در نمایندگی کابل مغان لاله زار از دانش فنی لازم برخوردار هستند و به شما کمک می کنند تا کابل مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

کابل برق کواکسیال مغان

یک کابل کواکسیال دارای یک هسته اندود مس است و توسط یک عایق دی الکتریک احاطه شده است که در نهایت توسط یک غلاف پلاستیکی کاملاً پیچیده می شود. کابل های کواکسیال از نظر اندازه ، عملکرد ، انعطاف پذیری ، قابلیت های انتقال قدرت و هزینه متفاوت هستند. آن ها برای اتصال تجهیزات صوتی و تصویری خانگی ، شبکه های تلویزیونی و اجزای تشکیل دهنده یک شبکه محلی استفاده می شوند. کابل نشتی ،RG6 ، دو محوری و … از انواع کابل های کواکسیال هستند.

 نمایندگی کابل مغان لاله زار

خرید سیم و کابل مغان جفت پیچ خورده از نمایندگی کابل مغان لاله زار

یک کابل برق جفت تابیده از جفت سیم های مسی عایق بندی شده (کدگذاری رنگی) تشکیل شده است که به دور یکدیگر پیچ خورده اند. قطر هر سیم از 0.4 تا 0.8 میلی متر است و تعداد جفت ها در انواع مختلف کابل های جفت پیچ خورده متفاوت است.

هرچه تعداد جفت ها بیشتر باشد مقاومت کابل در برابر نویز خارجی بیشتر خواهد بود. نصب کابل های جفت پیچ خورده آسان ، انعطاف پذیر و ارزان است. آن ها برای کابل کشی تلفنی و سیم کشی شبکه های محلی استفاده می شوند. کابل محافظ یک کابل برق محافظت شده از یک یا چند سیم عایق ساخته شده است که به طور کلی توسط یک فویل آلومینیومی Mylar یا محافظ بافته شده محصور شده اند. محافظ آن ، مانع از تداخل رادیویی و فرکانس برق در خارج از کابل می شود و اجازه می دهد انتقال سیگنال بدون مشکل انجام شود. کابل های برق فشار قوی معمولاً از نوع محافظ هستند.

کابل هوایی مغان در نمایندگی رسمی کابل مغان

کابل هوایی یا Aerial bundled cable مفهومی نوآورانه برای توزیع برق است. هنگامی که با سیستم های توزیع کننده رسانای معمولی مقایسه می شود ، کابل های ABC با کاهش هزینه نصب ، نگهداری و بهره برداری ، ایمنی و قابلیت اطمینان بالاتر ، اتلاف توان کمتر ، پایداری در تنظیم ولتاژ بسیار مناسب تر هستند. این سیستم برای توزیع روستایی ایده آل است و مخصوصاً برای نصب در مناطق سخت مانند مناطق تپه ای ، جنگل های انبوه و مناطق ساحلی پرکاربرد است.

 نمایندگی کابل مغان لاله زار

مزیت های کابل هوایی نمایندگی مغان

  • یکی از مزایای خرید کابل مغان هوایی این است که رسانایی بسیار بالایی دارد
  • وزن کمتر در واحد حجم
  • هزینه نسبتاً کمتر
  • استحکام کششی بالا به منظور مقاومت در برابر فشار های مکانیکی

در تاسیسات زیرزمینی در مقایسه با خطوط هوایی هزینه بیشتری باید پرداخته شود. همچنین از آن جا که کابل ها به وضوح قابل مشاهده هستند ، می توان عیب ها را به سرعت و با سهولت شناسایی و اصلاح کرد. ABC بسیار قابل اعتماد است و به عنوان عایقی برای مقاومت در برابر گرما ، سرما و نور شدید خورشید ساخته شده است.

پارس تکین نوآوران به عنوان نمایندگی کابل مغان لاله زار ، نمایندگی کابل مغان مشهد و ارائه کننده انواع کابل های آلومینیوم ، کابل های مخابراتی و دوربین ، سیم های تک رشته و نایلون و کابل های فشار متوسط و فشار قوی با قیمت مناسب نیز می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه مورد نظرتان راهنمایی کنیم. این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی و دفتر فروش کابل مغان ، انواع سیم و کابل درجه یک از جمله کابل های لاستیکی و جوش ، کابل های آلومینیوم ، کابل های مفتولی ، کابل های افشان و … را با مناسبترین قیمت به فروش می رساند.

نمایندگی کابل مغان در کرج

پارس تکین نوآوران به عنوان نمایندگی کابل مغان در کرج ( نمایندگی کابل مغان خراسان ) ، انواع کابل مغان را به قیمت های بسیار مناسب عرضه می کند.

انواع کابل های برق مغان در این نمایندگی و دفتر فروش کابل مغان به شرح زیر است:

  • کابل های برق فشار قوی
  • کابل های افشان مغان
  • کابل های آلومینیومی مغان
  • کابل های خودنگهدار
  • کابل های شیلد دارد و بدون شیلد
  • فروش انواع کابل و سیم های خشک و افشان

پلی اتیلن (PE) ترموپلاستی (نرمش پذیر در اثر حرارت) پلیمری نیمه بلورین Semicrystalline است که دارای ویژگی الکتریکی خوبی می باشد (ضریب دی الکتریک پایین ، تلفات دی الکتریکی پایین ، استحکام عایقی بالا) به همراه خصوصیات دلخواهی چون تافنس toughness مکانیکی و انعطاف پذیری ، مقاوم در برابر موادشیمیایی ، فرایند پذیر و ارزان قیمت بودن. این خصوصیات آن را انتخابی دلخواه برای عایق سازی کابل های قدرت می کند و این درحالی است که عیب عمده آن که دمای ذوب پایین آن است تاثیری در تصمیممان می گذارد. این عیب دمای عملیاتی را به  C75 محدود می کند.

برای بهبود این خصوصیت ، PE  کراسلینک می شود. (XLPE) کراسلینک کردن دمای ماکزیمم عملیاتی را تا90 C  و دمای اضطراری را تا 130 C و ماکزیمم دمای اتصال کوتاه را (گذرا) تا  250 C بالا می برد. کراسلینک کردن همچنین استحکام ضربه ای ، پایداری اندازه ، استحکام کششی ، خصوصیات حرارتی و مقاومت شیمیایی را بالا می برد و خصوصیات الکتریکی ، پیری و مقاومت در برابر حل شدن پلی اتیلن را بهتر می کند. هسته کابل های XLPE از یک مواد صنعتی خشک تولید شده است.

از شبکه های توزیع در اکثر کشورهای درحال توسعه و جهان سوم با استفاده از هادی های لخت اجرا می شوند. این در حالی است که مصرف کنندگان انرژی الکتریکی در کشورهای پیشرفته به ویژه در طی چند دهه اخیر شاهد روند رو به رشد استفاده از انواع خطوط هوائی عایق شده می باشند.

رایج ترین انواع خطوط هوایی عایق شده در شبکه های توزیع هوایی به شرح زیر است:

  • هادی روکشدار در نمایندگی کابل مغان در کرج
  • نمایندگی کابل مغان خراسان هادی باروکش ضخیم
  • کابل باندل هوایی (کابل خودنگهدار) در دو نوع با پوشش فلزی و با پوشش غیرفلزی
  • کابل هوایی فاصله دار

از بین موارد فوق هادی روکش دار و هادی با روکش ضخیم بسیار مشابه می باشند. هردوی آن ها دارای هادی های مجزا هستند که با عایق پلی اتیلن کراسلینک پوشیده شده اند.

تفاوت های هادی روکش دار با هادی با روکش ضخیم:

تفاوت اساسی در این است که در نوع هادی با روکش ضخیم ، ضخامت عایق ، متناسب با سطح ولتاژ و سایز هادی تغییر می کند و همچنین دارای روکش خارجی از جنس پلی اتیلن سنگین می باشد. نوع هادی روکشدار صرفا در مقابل برخوردهای اتفاقی و كوتاه مدت دو فاز به هم یا فاز به زمین استقامت الکتریکی نشان می دهد. در حالی که هادی باروکش ضخیم می تواند در مقابل تماس های طولانی مدت دو فاز به هم یا تک فاز به زمین استقامت عایقی مناسب داشته باشد. کابل باندل هوایی از سه فاز مجزای عایق شده و یک هادی لخت از جنس آلومینیوم آلیاژی (و گاهی یک هادی اضافی زمین) ساخته شده است.

برای فروش انواع کابل عایق شده باید در نظر داشته باشید که بر روی فازهای عایق شده با XLPE ، یک پوشش هادی جهت شکل دهی میدان الکتریکی کشیده می شود و نهایتا با یک نوار عایق و یک لایه HDPE در ساخته شدن کابل های هوایی نقش به سزایی دارد. در کابل های ذکر شده ، یک لایه نیمه هادی رشته هادی های تابیده شده و عایق را در بر می گیرد.

رشته های تابیده شده میانی از جنس آلومینیوم آلیاژی و فولاد است و برای بالا بردن مقاومت مکانیکی کابل هوایی به کار برده می شود.

کابل های NMSABC در نمایندگی کابل مغان در کرج

کابل های NMSABC( با پوشش غیر فلزی) از نظر ساختار مشابه کابل های MSABC (با پوشش فلزی) می باشند اما فاقد پوشش هادی شکل دهنده می دانستند. در خطوط با کابل هوایی فاصله دار ، در نظر داشته باشید که از کابل های هوایی که عموما دو پوشش روکشی و عایقی دارند استفاده زیادی خواهد شد. لایه داخلی از پلی اتیلن کراسلینک (XLPE) و لایه خارجی از پلی اتیلن مشکی یا خاکستری مقاوم در مقابل ترک خوردگی با چگالی زیاد و مقاوم در برابر سائیدگی تشکیل می شود. در ضمن لایه نازکی از نیمه هادی ، هادی های تابیده شده و عایق را در برگرفته است. علاوه بر لایه های مذکور ، در ولتاژهای بالاتر از ۱۵ کیلو ولتاژ یک لایه محافظ دیگر جهت جلوگیری از ترک خوردگی لایه آخر نیز ممکن است استفاده شده باشد.

به منظور مقایسه فروش انواع کابل و هادی های روکش دار فوق باید توجه داشت که کابل های هوایی فاصله دار نیازمند استفاده از یراق الات ، آموزش های جدید کادر فنی و صرف هزینه های بیشتر هستند. کابل های NMSABC نیز در نمایندگی کابل مغان در کرج ( نمایندگی کابل مغان خراسان) گران تر از انواع هادی روکشدار و هادی با روکش ضخیم بوده و در ضمن انجام عملیات خط گرم در مورد آن ها بسیار دشوارتر می باشد. بدین ترتیب از بین انواع چهارگانه خطوط هوایی عایق دار توزیع ، صرفا دو نوع هادی باروکش ضخیم و هادی روکشدار مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

البته خطوط هادی با روکش ضخیم گرانتر از نوع هادی روکشدار می باشد و به جزء در مناطق پر درخت یا طوفان خیز ، استفاده از خطوط هادی روکشدار به جهت اقتصادی بودن توصیه می شود. به همین جهت اکثر خطوط هوایی عایق دار در کشورهای پیشرفته از نوع هادی های روکشدار می باشند.

فروش انواع کابل هادی روکش دار مغان در دفتر فروش کابل مغان

جنس هادی در انواع مختلف هادی های روکش دار شبکه های توزیع از نوع الومینیوم با مغز فولاد (ACSR) ، آلومینیوم آلیاژی و آلومینیوم می باشد (در شبکه های فشارضعی فاز هادی های مسی نیز استفاده شده است). با وجود این که آلومینیوم به دلیل وزن سبک به عنوان یک هادی مناسب به طور وسیعی درهادی های روکش دار مورداستفاده قرار می گیرد ولی عواملی همچون افزایش استقامت مکانیکی و ممناعت از پارگی و خوردگی منجر به استفاده از آلومینیوم آلیاژی در این خصوص شده است.

شکل دهی رشته های هادی نیز یکی از مواردی است که منجر به کاهش تأثیرات نامطلوب عوامل فیزیکی محیط بر روی هادی ها و تنها خطوط می گردد. استفاده از رشته هادی های شکل یافته به صورت فشرده و تولید هادی های کمپکت روکشدار از دیگر مواردی است که ضمن بهبود شرایط مکانیکی هادی های فوق ، موجب سهولت توزیع حرارت در آن ها شده و کاهش مقاومت الکتریکی را نیز به همراه دارد.

هادی های روکشدار در نمایندگی کابل مغان در کرج ( نمایندگی کابل مغان خراسان) دارای یک روکش عایقی با ضخامت معینی (به طور متوسط ۳میلی متر) برای تمام رده های شبکه فشار متوسط تا 19/33  کیلوولت می باشند. در نظر داشته باشید که پس ساخته شدن هادی و کامپکت نمودن آن ، در آغاز یک لایه نسبتا نازک از جنس نیمه هادی بر روی هادی کشیده می شود و بعد از آن با ضخامت معینی از مواد عایقی XPLE (پلی اتیلن کراسلینک) پوشیده خواهد شد.

این هادی ها در ولتاژکاری ۲۰ کیلوولت نسبت به برخوردهای موردی بین فازها و فاز به زمین نقش عایقی را داشته و از ایجاد اتصالی ها ممانعت به عمل می آورند. عایق این نوع هادی ها معمولا مشکی رنگ بوده و در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشیدی (UV)  بسیار مقتوم بوده است.

وجود پوشش عایقی در هادی های روکشدار موجب ایجاد ویژگی های الکتریکی خاص برای این نوع از هادی ها می گردد.

مهم ترین این موارد عبارتند از:

  • حفاظت در مقابل صاعقه
  • تخلیه های جزئی
  • تغییر مقادیر اندوكتانس
  • وکاپاسیتانس خط
  • جریان شارژ

جهت سفارش و رویت لیست قیمت کابل مغان انواع کابل از پارس تکین نوآوران به عنوان دفتر فروش کابل مغان و نمایندگی کابل مغان خراسان ، کرج ، لاله زار و تهران می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

12 دیدگاه دربارهٔ «سیم و کابل مغان»

    1. شرکت پارس تکین

      با سلام و احترام

      لطف دارید افتخار ما اینه که بتونیم در خدمتتون باشیم جناب حسینی عزیز

      با تشکر

  1. مشاوره تلفنی هم دارید من بتونم ازتون در خصوص کابل ها سوال بپرسم؟

    1. شرکت پارس تکین

      با سلام و احترام

      بله با شماره های زیر میتونید تماس بگیرید خدمتتون هستیم
      ضمنا در ساعات کاری حتما فقط تماس بگیرید ممنون

      تلفن شرکت: ۰۲۱۳۳۹۵۲۲۵۸
      همراه : ۰۹۱۲۱۷۳۱۰۱۸

    1. شرکت پارس تکین

      با سلام و احترام

      بله دفتر ما در لاله زار جنوبی نبش کوچه بوشهری هست

  2. سلام. ممنون از ارسال سریع محصول. خواستم یه تشکری بکنم و بگم خیلی کارتون درسته.

    1. شرکت پارس تکین

      سلام و عرض ادب. ممنون از انتخاب شما جناب وحید. احساس رضایت و خرسندی شما باعث خوشحالی و قوت ماست. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *